Наукові статті кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри М та Л by Subject "communication"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Формування стратегії просування у соціальних мережах(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Наливайко, Тетяна Nalyvaiko, TetianaUK: У статті розглянуто особливості реалізації заходів з просування товару/ підприємства у мережі Інтернет. Відмічено що поняття «просування» важливо трактувати більш розширено. Зважаючи на специфіку функціонування соціальних мереж воно стає більш персоніфікованим та поступово перетворюється на повноцінну «комунікацію» у здійснення якої залучено як рекламодавця, так і споживача (учасника соціальної спільноти). Узагальнено та запроновано підхід до класифікації соціальних спільнот з позиції притаманного їм функціоналу, що впливає вибір конкретних заходів з просування. Розкрито зміст «соціальний медіа-маркетинг» шляхом узагальнення різних трактувань цього поняття. Запропоновано алгоритм формування стратегії просування у соціальних мережах та надано стисту характеристику кождому етапі. Відмічено зростання ролі таргетингу у виборі методів просування EN: The article examines the peculiarities of the implementation of measures to promote the product/enterprise on the Internet. It is noted that it is important to interpret the concept of "advancement" more broadly. Taking into account the specifics of the functioning of social networks, it becomes more personalized and gradually turns into a full-fledged "communication" in the implementation of which both the advertiser and the consumer (participant of the social community) are involved. The approach to the classification of social communities from the standpoint of their inherent functionality, which affects the choice of specific promotion measures, is generalized and proposed. The meaning of "social media marketing" is revealed by summarizing different interpretations of this concept. An algorithm for forming a promotion strategy in social networks is proposed and a concise description of each stage is provided. The growing role of targeting in the choice of promotion methods was notedItem Чат-бот – імітація двосторонньої комунікації у маркетингу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, (Sager) Liudmyla; Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, (Sygyda ) LiubovUK: В статті аналізується вплив діджиталізації на маркетингові комунікації та доцільність застосування нових підходів до їх організації. Зокрема розглянуто впровадження безособових комунікацій, у т.ч. messenger marketing. Проаналізовано частоту використання месенджерів за видами. Надано визначення поняттю «чат-бот» та складено алгоритм його функціонування. Наведено види чат-ботів, особливості їх роботи. Розглянуто переваги та недоліки використання чат-ботів для підприємств та для споживачів. EN: The article analyzes the impact of digitalization on marketing communications and the feasibility of using new approaches to their organization. In particular, the implementation of impersonal communications was considered, including messenger marketing. The frequency of use of messengers by type was analyzed. The concept of "chat-bot" is defined and the algorithm of its functioning is compiled. The types of chat bots, the peculiarities of their operation are given. Advantages and disadvantages of using chatbots for businesses and consumers are considered..