Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики by Subject "brand"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Кваліфікаційна робота магістра на тему «Інформаційна діяльність органів місцевого самоврядування»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Анзін, Дмитро Геннадійович; Anzin, DmytroUK: У кваліфікаційній роботі магістра досліджені основні напрями та інструменти інформаційної діяльності територіальних громад Запорізької області, що не перебувають під окупацією. Акцентовано на процесах цифровізації інформаційного обміну та використанні е-ресурсів, які наразі пропонує держава як мобільні інструменти комунікації локального та національного рівнів. Проаналізовані основні ресурси інформаційної діяльності територіальних громад серед яких ключове місце посідають брендування, маркетингові комунікації та інструменти цифрової трансформації. Під час війни вони виявилась ефективними засобами реалізації національної безпекової та гуманітарної політики, засобом внутрішньої консолідації та покращення життя місцевих жителів. EN: The Master's thesis, the main directions and tools of information activity of the territorial communities of the Zaporizhzhia region, which are not under occupation, were investigated. Emphasis is placed on the processes of digitalization of information exchange and the use of e-resources, which are currently offered by the state as mobile communication tools at the local and national levels. The main resources of information activity of territorial communities are analyzed, among which branding, marketing communications and tools of digital transformation occupy a key place. During the war, they proved to be effective means of implementing the national security and humanitarian policy, a means of internal consolidation and improving the lives of local residents.Item Магістерська робота на тему «Маркетингові комунікації в системі інформаційної діяльності підприємств Запорізької області»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Ганущак, Єлизавета Ігорівна; Hanushchak, YelyzavetaUK: У магістерській роботі окреслюється специфіка інформаційної діяльності підприємств з позиції залучення ефективних інструментів маркетингових комунікацій. Окрім інструментів інтегрованих комунікацій, увага приділяється таким характеристикам як соціальна відповідальність, філософія компанії та інші в системі інформаційної взаємодії. EN: The Master's thesis outlines the specifics of information activities of enterprises from the point of view of attracting effective tools of marketing communication. In addition to the tools of integrated communications, attention is paid to such characteristics as social responsibility, company philosophy and others in the information interaction system.