Наукові статті кафедри СО
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри СО by Subject "correction"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Характерні особливості розвитку сприйняття часу глухих дітей молодшого шкільного віку та його корекція засобами фізичного виховання(Класичний приватний університет м. Запоріжжя, 2017) Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna Arkadevna; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: У статті визначені показники розвитку сприйняття часу глухих дітей початкової ланки навчання та порівняно з показниками їх однолітків зі збереженим слухом. Проведені педагогічні спостереження та виявлені особливості розвитку сприйняття часу глухих дітей. У дослідженні приймали участь 242 дитини 7-10 років, з них 128 глухих дітей. Виявлено відставання вищевказаних показників глухих дітей молодшого шкільного віку у порівнянні з їхніми однолітками зі збереженим слухом. Експериментально перевірено ефективність корекційного впливу спеціально підібраних рухливих ігор та естафет на розвиток сприйняття часу глухих дітей молодшого шкільного віку. EN: In the article the features of development of the capacity to perception of time of deaf children of primary-level education. The study involved 242 children 7-10 years, of which 128 deaf children. Defined development indicators abilities of deaf children in the perception of time and compared to their peers with hearing conservation. Revealed the above indicators lag deaf children of primary school age compared to their peers with hearing conservation. Experimentally verified the effectiveness of the corrective influence of specially selected outdoor games on the ability to perception of time of deaf children of primary school age. Effectiveness of experimental methods of perception of time deaf children of primary school age means outdoor games in physical education confirmed by the final cuts. RU: В статье определены показатели развития восприятия времени глухих детей начального звена обучения и проведен сравнительный анализ с показателями их сверстников с сохраненным слухом. Проведенные педагогические наблюдения выявили особенности развития восприятия времени глухих детей младшего школьного возраста. В исследовании принимали участие 242 ребенка 7-10 лет, из них 128 глухих детей. Выявлено отставание вышеуказанных показателей глухих детей младшего школьного возраста по сравнению с их сверстниками с сохраненным слухом. Экспериментально проверена эффективность коррекционного воздействия специально подобранных подвижных игр и эстафет на развитие восприятия времени глухих детей младшего школьного возраста.