Кафедра автомобілів, теплових двигунів та гібридних енергетичних установок (Кафедра А, ТД та ГЕУ)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра автомобілів, теплових двигунів та гібридних енергетичних установок (Кафедра А, ТД та ГЕУ) by Subject "angular stiffness"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Обґрунтування методики визначення впливу в’язкості рідин з магнітним ефектом на характеристику опору гідравлічних амортизаторів автомобілів(Національний університет «Запорізька політехніка», 2018) Рапота, Максім; Rapota, Мaxim; Рапота, МаксимUK: Магістерська робота присвячена розробці методичного забезпечення, яке дало можливість визначити закономірності впливу концентрації магнітних часток та магнітного полю на в’язкість гідравлічних рідин та на зміну сили опору переміщенню поршня автомобільного амортизатора при моделюванні його швидкості переміщення на ході віддачі в лабораторних умовах. EN: The master's work is devoted to the development of methodological support, which made it possible to determine the laws of the effect of the concentration of magnetic particles and magnetic field on the viscosity of hydraulic fluids and on the change in the resistance to displacement of the piston of an automobile shock absorber when simulating its speed during recoil in laboratory conditions. RU: Магистерская работа посвящена разработке методического обеспечения, которое дало возможность определить закономерности влияния концентрации магнитных частиц и магнитного поля на вязкость гидравлических жидкостей и на изменение силы сопротивления перемещению поршня автомобильного амортизатора при моделировании скорости его перемещения на ходе отдачи в лабораторных условиях.Item Обґрунтування методики визначення впливу кутової жорсткості стабілізатора підвіски типу МасPherson на кути встановлення коліс автомобіля категорії МІ(Національний університет «Запорізька політехніка», 2018) Кошелев, Михайло; Koshelev, Mikhail; Кошелев, МихаилUK: Магістерська робота присвячена розробці методичного забезпечення, яке дало можливість визначити закономірність впливу жорсткості стабілізатора додатково встановленого у передню підвіску МасPherson на зміну положення її кінематичних ланок та теоретичний кут підресорених мас автомобіля при моделюванні нормального навантаження в лабораторних умовах. EN: The master's work is devoted to the development of methodological support, which made it possible to determine the regularity of the influence of the stiffness of the stabilizer additionally installed in the MacPherson front suspension on the change in the position of its kinematic links and the theoretical angle of the sprung masses of the car in laboratory conditions when simulating normal loading. RU: Магистерская работа посвящена разработке методического обеспечения, которое дало возможность определить закономерность влияния жесткости стабилизатора дополнительно установленного в переднюю подвеску МасPherson на изменение положения ее кинематически звеньев и теоретический угол подрессоренных масс автомобиля в лабораторных условиях при моделировании нормального нагружения.