Наукові статті кафедри журналістики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри журналістики by Subject "1920-1940 рр."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Газети Радянської України 20 – 40-х років ХХ століття: проблема гендерного маркування назв(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2008) Пода, Олена Юріївна; Пода, Елена Юрьевна; Poda, Olena Y.UK: У статті аналізується гендерний дискурс радянської української преси 20-40-х років ХХ століття. Виділяються назви з використанням чоловічих маркерів. Окремо описуються назви газет з гендерним маркером. EN: Gender discourse of soviet Ukrainian press of the 20th – 40th of the XIXth century are analyzed here. The names with using men’s markers are distinguished. Separately are described the titles of newspapers with gender marker RU: В статье анализируется гендерный дискурс советской украинской прессы 20-40-х годах ХХ века. Выделяются названия с использованием мужских маркеров. Отдельно описываются названия газет с гендерным маркером.Item Радянська жіноча преса і художнє кіно 1920–1940 рр. як канали гендерної комунікації влади(Класичний приватний університет, 2011) Пода, Олена Юріївна; Пода, Елена Юрьевна; Poda, Olena Y.UK: У статті розглянуто жіночий журнал і художній кінофільм 1920–1940-х рр. як складові гендерної комунікації влади. У роботі з масовою аудиторією художній кінофільм кінця 1910-х – початку 1920-х рр. доповнював вплив пресового ресурсу на реципієнтів, проте вже в середині 1920-х рр. його було визнано не тільки засобом художньої комунікації, але й одним із каналів і засобів пропаганди нових гендерних стандартів життя. EN: In the article the peculiarities of function of gender factor in the press are considered. Subject of analyze are titles of the Ukrainian newspapers. Period of study are 1941–1945 years. RU: В статье рассматривается женский журнал и художественный фильм 1920– 1940-х гг. как составляющие гендерной коммуникации власти. В работе с массовой аудиторией художественный фильм конца 1910-х – начала 1920-х гг. дополнял влияние прессового ресурса на реципиентов, хотя уже в середине 1920-х гг. он был определен не только как средство художественной коммуникации, но и как один из каналов и одно из средств пропаганды новых гендерных стандартов жизни.