Наукові статті кафедри журналістики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри журналістики by Subject "autobiographical novel"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Элементы автобиографии в структуре женского романа 60-80-х гг. ХІХ века(Бердянський державний педагогічний університет, 2014) Погребна, Вікторія Леонідівна; Погребная, Виктория Леонидовна; Pogrebnaya, Vіktoriya L.UK: В статті аналізуються жанрові особливості автобіографічного роману та роману-сповіді на прикладі маловивчених творів Л.О. Ожигіної “Своїм шляхом (З нотаток сучасної дівчини)”, Н. Дмитрієвої “На перепутті”, Є.І. Конраді “Сповідь матері” та ін. Доводиться, що в цих творах спостерігається авторське прагнення до використання форм щоденника, нотаток, спогадів, листів, сповідей, що дозволяють закріпити документальність “історії жіночої душі”, до повістування від першої особи з концентрацією на внутрішньому світі героїнь. EN: In the article the author determines the genre peculiarities of autobiographical novel and novel-confession basing on the little-studied works by L.A. Ozhigina “By his own way (From the notes of a modern girl)”, N. Dmitrieva “Crossroad”, Е.І. Коnradi “Mother’sConfession” and others. The author of the article proves that in this literary works there is the authors` aspiration for using forms of a diary, notes, memories, letters, and confessions. It allows the writer to strengthen the documentary of a “history of a female soul”. The writer also uses the narration from the first person and concentrates on the inner life of the heroines. RU: В статье анализируются жанровые особенности автобиографического романа и романа-исповеди на примере малоизученных произведений Л.А. Ожигиной “Своим путём (Из записок современной девушки)”, Н. Дмитриевой “На перепутьи”, Е.И. Конради “Исповедь матери” и др. Доказывается, что в этих произведениях наблюдается авторское пристрастие к использованию форм дневника, записок, воспоминаний, писем, исповедей, позволяющих закрепить документальность “истории женской души”, к повествованию от первого лица с концентрацией на внутреннем мире героинь.