Патенти на винахід
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Патенти на винахід by Subject "motor vehicle electric vehicle"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Спосіб керування потоком ротора тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту(Український інститут промислової власності (УКРПАТЕНТ), 2015) Кулагін, Дмитро Олександрович; Kulagin, Dmytro O.; Кулагин, Дмитрий АлександровичUK: Винахід відноситься до галузі електротехніки, конкретно – стосується частотно-керованих електропередач змінного струму моторвагонного рухомого складу залізниць. В основу винаходу поставлено завдання створення способу керування потоком ротора тягових асинхронних двигунів моторвагонного електротранспорту з можливістю керування потоком на основі параметрів руху моторвагонного електротранспорту та параметрів карт профілю залізничного шляху для кожного маршруту руху. Врахування в процесі керування потоком ротора тягового асинхронного двигуна параметрів руху моторвагонного електротранспорту та параметрів карт профілю залізничного шляху для кожного маршруту руху дозволяє оптимізувати витрати первинного енергоносія при русі моторвагонного електротранспорту та точно досягати заданих значень швидкостей руху. EN: The invention relates to the field of electrical engineering, specifically refers to frequency-controlled electric power transmissions of an alternating current of a motor-car rolling stock of railways. The object of the invention is to provide a method for controlling the rotor flow of traction asynchronous motors of motor-vehicle electric vehicles with the ability to control flow based on the parameters of the motor-vehicle electric transport and parameters of the profile maps of the railway path for each route. The consideration in the process of controlling the rotor flow of the traction asynchronous motor of the parameters of the motor-vehicle electric transport and parameters of the profile of the railroad route for each route of the route allows to optimize the expenses of the primary energy carrier during the movement of the motor-car electric vehicle and accurately achieve the given values of speed of motion. RU: Изобретение относится к области электротехники, конкретно - касается частотно-управляемых электропередач переменного тока моторвагонного подвижного состава железных дорог. В основу изобретения поставлена задача создания способа управления потоком ротора тяговых асинхронных двигателей моторвагонного электротранспорта с возможностью управления потоком на основе параметров движения моторвагонного электротранспорта и параметров карт профиля железнодорожного пути для каждого маршрута движения. Учет в процессе управления потоком ротора тягового асинхронного двигателя параметров движения моторвагонного электротранспорта и параметров карт профиля железнодорожного пути для каждого маршрута движения позволяет оптимизировать затраты первичного энергоносителя при движении моторвагонного электротранспорта и точно достигать заданных значений скоростей движения.