Кафедра філософії
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра філософії by Subject "ancient philosophy."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні рекомендації для семінарських занять з курсу «Філософія» для бакалаврів Факультету соціальних наук і Юридичного факультету денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Вивчення загальноосвітнього курсу «Філософія» передбачає ознайомлення студентів із основними теоріями і проблемами сучасної світової та вітчизняної філософії, їх історії, з розмаїттям підходів і методологій пізнавальної діяльності. Мета викладання дисципліни полягає у формуванні філософської культури мислення студентів, засвоєнні ними базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології в процесі розв’язання завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності; збагаченні інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх бакалаврів, магістрів. EN: Learning the general course "Philosophy" implies familiarize students with the basic theories and problems of the modern world and domestic philosophy, their history, with diversity of approaches and methodologies of cognitive activity. The purpose of teaching philosophy is to build a philosophical of students thinking, is assimilation their basic theoretical knowledge and practical application skills of philosophical methodology in the process of solving problems of social and individual vital functions; enriching the intellectual and creative potential of future bachelors and masters. RU: Изучение общеобразовательного курса «Философия» редусматривает ознакомление студентов с основными теориями и проблемами современной мировой и отечественной философии, с разнообразными подходами познавательной деятельности. Цель преподавания дисциплины состоит в формировании культуры мышления студентов, освоении ими базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии в процессе решения задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности; обогащении интеллектуально-творческого потенциала будущих специалистов.