Монографії кафедри фізики

Permanent URI for this collectionhttps://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/2569

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Технології виробництва спеціальних сталей та їхні фізико-механічні властивості: монографія
    (Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Міщенко, Валерій; Mishchenko, Valeriy; Лоскутов , Степан; Loskutov, Stephan
    UK: У монографії публікуються новітні досягнення прикладного металознавства і фізики металів Запорізького національного університету. На основі результатів досліджень розроблена методологічна база створення якісно нових легувальних матеріалів та ресурсозберігальних технологій їхнього виробництва. Розроблено та сформульовано теоретичні положення системи багатокомпонентного легування. Систематично вимірювались значення роботи виходу електронів при втомі металів. Встановлено, що проміжна відпустка сталей при втомі дозволяє значно підвищити довговічність. Причиною падіння РВЕ при втомі є формування зарядженних сходинок в результаті виходу дислокацій на поверхню метала. Призначена для науково-дослідної діяльності студентів та аспірантів. Монографія стане інструментом лекційних курсів та практичних занять викладачів. EN: The monograph publishes the latest achievements of applied metal science and metal physics of Zaporizhzhya National University. Based on the results of the research, a methodological basis for the creation of qualitatively new alloying materials and resource-saving technologies for their production has been developed. The theoretical provisions of the system of multicomponent doping have been developed and formulated. The values of the work of electron function during metal fatigue were systematically measured. It has been established that the intermediate tempering of steels during fatigue can significantly increase durability. The reason for the fall of the WF during fatigue is the formation of charged steps as a result of the exit of dislocations to the metal surface. It is intended for research activities of undergraduate and graduate students. The monograph will become a tool for lecture courses and practical classes for teachers.