Програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність та сталий розвиток» (з підготовки магістрів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг")

Loading...
Thumbnail Image

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

UK: Соціальна відповідальність як теоретичний конструкт сучасного соціального знання. Корпоративна соціальна відповідальність як нова філософія бізнесу. Місце соціальної відповідальності в управлінні організацією. Соціальні, економічні, екологічні аспекти соціальної відповідальності. Моніторинг корпоративної соціальної відповідальності. Соціальне партнерство як інструмент формування соціальної відповідальності. Міжнародні стандарти та ініціативи у сфері соціальної відповідальності. Стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україні. EN: Social responsibility as a theoretical construct modern social knowledge. CSR as a new business philosophy. Place social responsibility in the management of the organization. Social, economic and ecological aspects of social responsibility. CSR monitoring. Social partnership as a tool for social responsibility. International standards and initiatives in the field of social responsibility. Strategic directions of development of social responsibility in Ukraine.

Description

Програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність та сталий розвиток» (з підготовки магістрів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг") / Укл.: О. В. Бондаренко, Є. о. Ємельянеко – Запоріжжя: НУ"Запорізька політехніка", 2024. – 14 с.

Keywords

соціальна відповідальність (бізнесу), концепція сталого розвитку, корпоративна соціальна відповідальність, social responsibility (of business), concept of sustainable development, corporate social responsibility (CSR)

Citation