EIRNUZP – Електронний інституційний репозитарій Національного університету «Запорізька політехніка»

Інституційний репозитарій Національного університету «Запорізька політехніка» – це електронний архів, що накопичує, систематизує, зберігає та забезпечує довготривалий відкритий доступ до електронних публікацій та електронних версій документів наукового та навчально-методичного призначення, авторами яких є співробітники, аспіранти, докторанти та студенти Національного університету «Запорізька політехніка».

Положення про репозитарій >>

 

Recent Submissions

Item
Міжпредметні зв’язки при викладанні вищої математики в технічному університеті
(Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia; Анпілогов, Дмитро Ігорович; Anpilohov, Dmytro
UK: В статті розглядаються питання, пов’язані з розвитком та реалізацією міжпредметних зв’язків при викладанні вищої математики майбутнім інженерам в технічному університеті. Сформульовано завдання, які необхідно вирішити для реалізації міжпредметних зв'язків. Сформульовано умови, за яких ці завдання можуть успішно вирішуватись. Досліджено існуючі зв'язки між вищою математикою та природничими і загальнотехнічними дисциплінами, які вивчаються на першому та другому курсах технічного університету. Розглянуто дисципліни електротехніка, опір матеріалів, теоретична механіка, фізика. Співставлено учбові теми вказаних дисциплін з їхнім математичним змістом. Зв'язки представлені у вигляді таблиць, в яких відображено відповідність між вузловою темою, що вивчається, і її математичним забезпеченням. EN: The article examines issues related to the development and implementation of interdisciplinary links when teaching Higher Mathematics to future engineers at a technical university. Tasks that must be solved to implement interdisciplinary links are formulated. The conditions under which these tasks can be successfully solved are formulated. The existing connections between Higher Mathematics and natural and general technical disciplines, which are studied in the first and second years of a technical university, are studied. Such disciplines as Electrical Engineering, Strength of Materials, Theoretical Mechanics, Physics are considered. The educational topics of the specified disciplines are compared with their mathematical content. Connections are presented in the form of tables, which reflect the correspondence between the nodal topic being studied and its mathematical support.
Item
Didactic aspects of using information technologies in teaching higher mathematics on a bilingual basis
(International Scientific Unity, 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
UK: Розглядаються питання, пов’язані із застосуванням інформаційних технологій при викладанні вищої математики в технічному виші іноземною (англійською) мовою. EN: The article deals with issues related to the use of information technologies in teaching higher mathematics in a technical university in a foreign (English) language
Item
Levels of foreign language proficiency in the context of language-educational process in Еurope
(WSZIA w Opolu, 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, Nataliia
UK: Розглядаються європейські освітні стандарти у галузі іншомовного навчання в процесі їх розвитку. EN: The article examines European educational standards in the field of foreign language education in the process of their development.
Item
Створення віртуального середовища навчальної лабораторії в UNITY
(Тези доповідей науково-практичної конференції, 2021) Фурманова, Наталія Іванівна; Булатов В. В.
Item
Графічна візуалізація складального процесу радіоелектронних пристроїв у САПР
(Тези доповідей науково-практичної конференції, 2020) Фурманова, Наталія Іванівна; Бучко, І. В.