Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л by Author "Zerkal, Anastasiia"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Економіка підприємства» для студентів галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Вивчення господарських процесів, що відбуваються у виробничо-комерційних системах підприємств; закріплення комплексу економічних знань і засвоєння досягнень теорії та практики управління підприємствами. EN: Study of economic processes occurring in production and commercial systems of enterprises; consolidation of a set of economic knowledge and assimilation of the achievements of the theory and practice of enterprise management.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи наукознавства» здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Передбачається засвоєння студентами понять про науку, відомостей про стан сучасної науки, розуміння процесу наукової діяльності, оволодіння методичними основами наукового дослідження. EN: Students are supposed to assimilate concepts about science, information about the state of modern science, understanding the process of scientific activity, mastering the methodological foundations of scientific research.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи наукознавства» здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» ОС «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Передбачається засвоєння студентами понять про науку, відомостей про стан сучасної науки, розуміння процесу наукової діяльності, оволодіння методичними основами наукового дослідження. EN: Students are supposed to assimilate concepts about science, information about the state of modern science, understanding the process of scientific activity, mastering the methodological foundations of scientific research.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Статистика - соціально-економічна наука, що нагромадила великий досвід у вивченні суспільних явищ. Статистика є найважливішим знаряддям планування і керування, надійним засобом контролю, незамінним джерелом інформації. Все більшого значення набувають статистичні методи, які дозволяють кількісно оцінити різні господарські явища, розкрити наявні резерви, поставити їх на службу виробництву. EN: Statistics is a socio-economic science that has accumulated a lot of experience in the study of social phenomena. Statistics are the most important tools of planning and management, a reliable means of control, an irreplaceable source of information. Statistical methods are becoming more and more important, which allow to quantitatively evaluate various economic phenomena, to reveal available reserves, to put them at the service of productionItem Методичні вказівки до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Товарознавство» студентів галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» освітній ступень «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Систематизація та класифікація товарів; вивчення класифікації асортименту та властивостей товарів, сфер їх застосування, умов і правил пакування, маркування, зберігання та перевезення; формування системного маркетингового мислення при вивченні товарів на всіх стадіях та етапах їх просування від виробника до споживача. EN: Systematization and classification of goods; study of the classification of assortment and properties of goods, areas of their application, conditions and rules of packaging, labeling, storage and transportation; formation of system marketing thinking in the study of goods at all stages and stages of their promotion from manufacturer to consumer.Item Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Вивчення історичних та економічних підстав виникнення маркетингу EN: Study of the historical and economic foundations of the emergence of marketingItem Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів. EN: Formation of students' system of theoretical knowledge and practical skills regarding sales promotion in the trade network; creation of competitive advantages of the store and individual trademarks; forming consumer loyalty to the store, increasing the number of loyal and new customers; improvement of the advertising and communication policy of the trade network; impact on consumer behavior.Item Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Паблік рилейшнз» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз» як інструменту впливу на громадську думку, де особлива увага приділяється організації комунікацій, бар’єром комунікацій і вивченню конкретних PR-технологій, які належать до методів PR-впливу на громадську думку EN: Study of the discipline "Public Relations" as a tool for influencing public opinion, where special attention is paid to the organization of communications, the communication barrier and the study of specific PR technologies that relate to PR methods for influencing public opinionItem Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» всіх форм навчаннятодичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.