Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Методичні вказівки до проведення практичних занять та виконання контрольної роботи з дисципліни “Маркетингова товарна політика” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Борисенко, Олена Євгенівна; Borysenko, Olena Y.UK: Наведено мета, завдання, критерії оцінювання, структура навчальної дисципліни, перелік тем практичних занять та контрольної роботи, методичні рекомендації, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, evaluation criteria, the structure of the educational discipline, a list of topics of practical classes and control work, methodical recommendations, recommended literature and sources are given.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять та виконання самостійної роботи з дисципліни “Маркетингова товарна політика” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Борисенко, Олена Євгенівна; Borysenko, Olena Y.UK: Наведено мета, завдання, критерії оцінювання, структура навчальної дисципліни, перелік тем практичних занять та контрольної роботи, методичні рекомендації, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, evaluation criteria, the structure of the educational discipline, a list of topics of practical classes and control work, methodical recommendations, recommended literature and sources are given.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять та виконання контрольної роботи з дисципліни “Маркетинг послуг” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Борисенко, Олена Євгенівна; Borysenko, Olena Y.UK: Наведено мета, завдання, критерії оцінювання, структура навчальної дисципліни, перелік тем практичних занять та контрольної роботи, методичні рекомендації, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, evaluation criteria, the structure of the educational discipline, a list of topics of practical classes and control work, methodical recommendations, recommended literature and sources are given.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять та виконання самостійної роботи з дисципліни “Маркетинг послуг” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Борисенко, Олена Євгенівна; Borysenko Olena Y.UK: Наведено мета, завдання, критерії оцінювання, структура навчальної дисципліни, перелік тем практичних занять та самостійної роботи, методичні рекомендації, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, evaluation criteria, the structure of the educational discipline, a list of topics of practical classes and independent work, methodical recommendations, recommended literature and sources are given.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Інтернет-маркетинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.UK: Представлено основні положення курсу, плани практичних занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, методика виконання. EN: The main provisions of the course, plans for practical classes, practical tasks, assignments for independent work, and the methodology of execution are presented.Item Методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Бакалавр» заочної форми навчання..(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, NinaUK: Наведено рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» EN: Recommendations are given for studying the course and completing tests in the discipline "Consumer Behavior"Item Методичні рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, NinaUK: Наведено рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Поведінка споживача» EN: Recommendations are given for conducting seminars, practical classes and independent work on the discipline "Consumer Behavior"Item Методичні рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Івент-маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Бакалавр» заочної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, NinaUK: Наведено рекомендації до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Івент-маркетинг» EN: Recommendations are given for studying the course and completing tests in the discipline "Event Marketing"Item Методичні рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Івент-маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, NinaUK: Наведено рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Івент-маркетинг» EN: Recommendations are given for conducting seminars, practical classes and independent work in the discipline "Event Marketing"Item Методичні вказівки з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») ОС «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мету викладання дисципліни, предмет вивчення дисципліни, основні завдання, зміст дисципліни; представлено плани семінарських та практичних занять із переліком самостійної роботи, тестових завдань, задач, контрольних питань з дисципліни, а також варіантів контрольних робіт для студентів заочної форми навчання EN: The purpose of teaching the discipline, the subject of studying the discipline, the main tasks, the content of the discipline are given; plans for seminars and practical classes are presented with a list of independent work, test tasks, problems, control questions on the discipline, as well as control works for students of the correspondence study formItem Методичні вказівки до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Логістика» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мету викладання дисципліни, предмет вивчення дисципліни, основні завдання, зміст дисципліни; представлено плани семінарських та практичних занять із переліком самостійної роботи, тестових завдань, задач, контрольних питань з дисципліни, а також варіантів контрольних робіт для студентів заочної форми навчання EN: The purpose of teaching the discipline, the subject of studying the discipline, the main tasks, the content of the discipline are given; plans for seminars and practical classes are presented with a list of independent work, test tasks, problems, control questions on the discipline, as well as control works for students of the correspondence study formItem Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг соціальних мереж» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.UK: Представлено програму навчальної дисципліни, словник основних термінів, завдання для самостійної роботи, перелік тем рефератів та ессе EN: The curriculum of the academic discipline, a dictionary of basic terms, tasks for self-work, list of topics for essays and abstracts, and implementation methods are presented.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг соціальних мереж» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.UK: Представлено програму навчальної дисципліни, словник основних термінів, плани практичних занять, завдання, методика виконання. EN: The curriculum of the academic discipline, a dictionary of basic terms, plans for practical classes, tasks, and implementation methods are presented.Item Програма навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Вивчення історичних та економічних підстав виникнення маркетингу EN: Study of the historical and economic foundations of the emergence of marketingItem Програма навчальної дисципліни «Основи наукознавства» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Формування у студентів знань щодо теоретичних основ, методичних рекомендацій і практичних навичок організації наукових досліджень, необхідних для володіння практикою проведення наукових досліджень, прийняття оптимальних рішень щодо навчально-дослідної роботи. EN: Formation of students' knowledge about the theoretical foundations, methodological recommendations and practical skills of organizing scientific research necessary for owning the practice of conducting scientific research, making optimal decisions on educational and research work.Item Програма навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Вивчення студентами можливих каналів розподілу товарів (послуг): їх функцій, структури, тенденцій розвитку, рішень щодо управління, а також відпрацювання практичних навичок вирішення маркетингових завдань щодо розподілу продукції. EN: Students' study of possible channels for distributing goods (services): their functions, structure, development trends, management decisions, as well as practicing practical skills in solving marketing problems related to product distribution.Item Програма навчальної дисципліни «Економіка підприємства» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Формування здатностей самостійно мислити, приймати управлінські рішення, виконувати комплексні економічні розрахунки для ефективного здійснення господарської діяльності па рівні підприємств. EN: Formation of the ability to think independently, make management decisions, perform complex economic calculations for the effective implementation of economic activity at the enterprise level.Item Силабус дисципліни «Товарна інноваційна політика»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Борисенко, Олена Євгенівна; Borysenko, Olena Y.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Основи маркетингу» для студентів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування» (освітня програма «Облік і аудит»), 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок (освітня програма «Фінанси і кредит») ОС «Бакалавр» заочної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: Наведені методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Основи маркетингу» EN: Methodological instructions for the performance of control works in the discipline "Fundamentals of Marketing" are given.Item Методичні вказівки до проведення семінарських, практичних занять та виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи маркетингу» для студентів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування» (освітня програма «Облік і аудит»), 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок (освітня програма «Фінанси і кредит») ОС «Бакалавр» денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: Наведені методичні вказівки до виконання семінарських, практичних занять та виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи маркетингу» EN: Methodological instructions for conducting seminars, practical classes and independent work in the discipline "Fundamentals of Marketing" are provided.