Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Паблік рилейшнз» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз» як інструменту впливу на громадську думку, де особлива увага приділяється організації комунікацій, бар’єром комунікацій і вивченню конкретних PR-технологій, які належать до методів PR-впливу на громадську думку EN: Study of the discipline "Public Relations" as a tool for influencing public opinion, where special attention is paid to the organization of communications, the communication barrier and the study of specific PR technologies that relate to PR methods for influencing public opinionItem Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Паблік рилейшнз» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal , AnastasiiaUK: Вивчення дисципліни «Паблік рилейшнз» як інструменту впливу на громадську думку, де особлива увага приділяється організації комунікацій, бар’єром комунікацій і вивченню конкретних PR-технологій, які належать до методів PR-впливу на громадську думку EN: Study of the discipline "Public Relations" as a tool for influencing public opinion, where special attention is paid to the organization of communications, the communication barrier and the study of specific PR technologies that relate to PR methods for influencing public opinionItem Методичні вказівки до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Товарознавство» студентів галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» освітній ступень «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Систематизація та класифікація товарів; вивчення класифікації асортименту та властивостей товарів, сфер їх застосування, умов і правил пакування, маркування, зберігання та перевезення; формування системного маркетингового мислення при вивченні товарів на всіх стадіях та етапах їх просування від виробника до споживача. EN: Systematization and classification of goods; study of the classification of assortment and properties of goods, areas of their application, conditions and rules of packaging, labeling, storage and transportation; formation of system marketing thinking in the study of goods at all stages and stages of their promotion from manufacturer to consumer.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи наукознавства» здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» ОС «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Передбачається засвоєння студентами понять про науку, відомостей про стан сучасної науки, розуміння процесу наукової діяльності, оволодіння методичними основами наукового дослідження. EN: Students are supposed to assimilate concepts about science, information about the state of modern science, understanding the process of scientific activity, mastering the methodological foundations of scientific research.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи наукознавства» здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Передбачається засвоєння студентами понять про науку, відомостей про стан сучасної науки, розуміння процесу наукової діяльності, оволодіння методичними основами наукового дослідження. EN: Students are supposed to assimilate concepts about science, information about the state of modern science, understanding the process of scientific activity, mastering the methodological foundations of scientific research.Item Методичні вказівки до проведення практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Економіка підприємства» для студентів галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Вивчення господарських процесів, що відбуваються у виробничо-комерційних системах підприємств; закріплення комплексу економічних знань і засвоєння досягнень теорії та практики управління підприємствами. EN: Study of economic processes occurring in production and commercial systems of enterprises; consolidation of a set of economic knowledge and assimilation of the achievements of the theory and practice of enterprise management.Item Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів. EN: Formation of students' system of theoretical knowledge and practical skills regarding sales promotion in the trade network; creation of competitive advantages of the store and individual trademarks; forming consumer loyalty to the store, increasing the number of loyal and new customers; improvement of the advertising and communication policy of the trade network; impact on consumer behavior.Item Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів. EN: Formation of students' system of theoretical knowledge and practical skills regarding sales promotion in the trade network; creation of competitive advantages of the store and individual trademarks; forming consumer loyalty to the store, increasing the number of loyal and new customers; improvement of the advertising and communication policy of the trade network; impact on consumer behavior.Item Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма Маркетинг освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Вивчення історичних та економічних підстав виникнення маркетингу EN: Study of the historical and economic foundations of the emergence of marketingItem Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» всіх форм навчаннятодичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура та зміст навчальної дисципліни, перелік тем семінарських та практичних занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, general and professional competencies, program learning outcomes, the structure and content of the educational discipline, a list of topics of seminar and practical classes, methods of organizing the learning process and control, recommended literature and sources are given.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура та зміст навчальної дисципліни, перелік тем семінарських та практичних занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, general and professional competencies, program learning outcomes, the structure and content of the educational discipline, a list of topics of seminar and practical classes, methods of organizing the learning process and control, recommended literature and sources are given.Item Силабус навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент» освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.Item Робоча програма навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент» освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.Item Силабус дисципліни «Маркетингові комунікації» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars..Item Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Методичні рекомендації загальноекономічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма (спеціалізація) Маркетинг ОС «Бакалавр» для всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, IrynaUK: Наведені методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з загальноекономічної практики. EN: Methodological recommendations for independent work on general economic practice are provided.Item Методичні рекомендації фахової практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма (спеціалізація) Маркетинг ОС «Бакалавр» для всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, IrynaUK: Наведені методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з фахової практики. EN: Methodological recommendations for independent work on professional practice are given.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Торгівельне підприємництво» для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», освітня програма (спеціалізація) Організація торгівлі та комерційна логістика ОС «Бакалавр» денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2019) Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, IrynaUK: Наведені методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Торгівельне підприємництво». EN: Methodological instructions for independent work in the discipline " Trade entrepreneurship " are given.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Товарознавство» для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг» ОС «Бакалавр» денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Кочнова, Ірина Валентинівна; Kochnova, IrynaUK: Наведені методичні вказівки до виконання самостійної роботи з дисципліни «Товарознавство». EN: Methodological instructions for independent work in the discipline "Commodity research" are given.