Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Силабус дисципліни «Товарна інноваційна політика»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Борисенко, Олена Євгенівна; Borysenko, Olena Y.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given.Item Методичні вказівки до вивчення курсу та виконання контрольних робіт з дисципліни «Основи маркетингу» для студентів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування» (освітня програма «Облік і аудит»), 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок (освітня програма «Фінанси і кредит») ОС «Бакалавр» заочної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: Наведені методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Основи маркетингу» EN: Methodological instructions for the performance of control works in the discipline "Fundamentals of Marketing" are given.Item Методичні вказівки до проведення семінарських, практичних занять та виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи маркетингу» для студентів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування» (освітня програма «Облік і аудит»), 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок (освітня програма «Фінанси і кредит») ОС «Бакалавр» денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: Наведені методичні вказівки до виконання семінарських, практичних занять та виконання самостійної роботи з дисципліни «Основи маркетингу» EN: Methodological instructions for conducting seminars, practical classes and independent work in the discipline "Fundamentals of Marketing" are provided.Item Силабус навчальної дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем лекційних занять, види самостійної роботи за темами, рекомендовані навчально-методичні матеріали та літературні джерела, критерії оцінювання EN: The purpose, tasks, general and professional competences, program learning outcomes, the structure of the educational discipline, a list of lecture topics, types of independent work on topics, recommended educational and methodological materials and literary sources, evaluation criteria are given.Item Програма навчальної дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура та зміст навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, general and professional competencies, program learning outcomes, the structure and content of the educational discipline, a list of topics of seminar classes, methods of organizing the learning process and control, recommended literature and sources are given.Item Силабус навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем лекційних занять, види самостійної роботи за темами, рекомендовані навчально-методичні матеріали та літературні джерела, критерії оцінювання EN: The purpose, tasks, general and professional competences, program learning outcomes, the structure of the educational discipline, a list of lecture topics, types of independent work on topics, recommended educational and methodological materials and literary sources, evaluation criteria are given.Item Програма навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура та зміст навчальної дисципліни, перелік тем семінарських та практичних занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, general and professional competencies, program learning outcomes, the structure and content of the educational discipline, a list of topics of seminar and practical classes, methods of organizing the learning process and control, recommended literature and sources are given.Item Методичні вказівки з навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мету викладання дисципліни, предмет вивчення дисципліни, основні завдання, зміст дисципліни; представлено плани семінарських занять із переліком самостійної роботи, тестових завдань, практичних завдань, контрольних питань для студентів денного відділення, а також варіантів контрольних робіт для студентів заочного відділення EN: The purpose of teaching the discipline, the subject of studying the discipline, the main tasks, the content of the discipline are given; plans for seminars classes are presented with a list of independent work, test tasks, practical tasks, test questions for students of the full-time department, as well as control works for students of the correspondence department.Item Силабус навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем лекційних занять, види самостійної роботи за темами, рекомендовані навчально-методичні матеріали та літературні джерела, критерії оцінювання EN: The purpose, tasks, general and professional competences, program learning outcomes, the structure of the educational discipline, a list of lecture topics, types of independent work on topics, recommended educational and methodological materials and literary sources, evaluation criteria are given.Item Програма навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура та зміст навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, general and professional competencies, program learning outcomes, the structure and content of the educational discipline, a list of topics of seminar classes, methods of organizing the learning process and control, recommended literature and sources are given.Item Методичні вказівки з навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мету викладання дисципліни, предмет вивчення дисципліни, основні завдання, зміст дисципліни; представлено плани семінарських занять із переліком самостійної роботи, тестових завдань, практичних завдань, контрольних питань для студентів денного відділення, а також варіантів контрольних робіт для студентів заочного відділення EN: The purpose of teaching the discipline, the subject of studying the discipline, the main tasks, the content of the discipline are given; plans for seminars classes are presented with a list of independent work, test tasks, practical tasks, test questions for students of the full-time department, as well as control works for students of the correspondence department.Item Силабус навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем лекційних занять, види самостійної роботи за темами, рекомендовані навчально-методичні матеріали та літературні джерела, критерії оцінювання EN: The purpose, tasks, general and professional competences, program learning outcomes, the structure of the educational discipline, a list of lecture topics, types of independent work on topics, recommended educational and methodological materials and literary sources, evaluation criteria are given.Item Програма навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура та зміст навчальної дисципліни, перелік тем семінарських та практичних занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The purpose, tasks, general and professional competencies, program learning outcomes, the structure and content of the educational discipline, a list of topics of seminar and practical classes, methods of organizing the learning process and control, recommended literature and sources are given.Item Методичні вказівки з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.UK: Наведено мету викладання дисципліни, предмет вивчення дисципліни, основні завдання, зміст дисципліни; представлено плани семінарських занять із переліком самостійної роботи, тестових завдань, практичних завдань, контрольних питань для студентів денного відділення, а також варіантів контрольних робіт для студентів заочного відділення EN: The purpose of teaching the discipline, the subject of studying the discipline, the main tasks, the content of the discipline are given; plans for seminars classes are presented with a list of independent work, test tasks, practical tasks, test questions for students of the full-time department, as well as control works for students of the correspondence department.Item Методичні вказівки до виконання індивідуального науково-дослідного завдання з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Лифар, Владислава Віталіївна; Lyfar, Vladyslava V.Item Силабус навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент», освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.Item Програма навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент», освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.Item Силабус дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем занять. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics.Item Програма навчальної дисципліни ОК8 «Маркетинговий менеджмент» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliia O.UK: Наведено мета, завдання, опис дисципліни, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, види занять та їх зміст. EN: The purpose, tasks, description of the discipline, general and professional competencies, program learning outcomes, the structure of the educational discipline, types of classes and their content are given.Item Методичні вказівки до виконання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітньої програми «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр» (підготовка, написання, захист).(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Лифар, Владислава Віталіївна; Соколова, Юлія Олександрівна; Павлішина, Ніна Михайлівна; Кочнова, Ірина Валентинівна; Lyfar, Vladyslava V.; Sokolova, Juliya O.; Pavlishyna, Nina M.UK: Наведено загальні положення щодо підготовки та виконання дипломної роботи, зокрема організація виконання роботи, підготовка до захисту дипломної роботи, орієнтовна тематика дипломних робіт та список рекомендованої літератури EN: The general provisions on the preparation and execution of the thesis are given, in particular the organization of the work, preparation for the defense of the thesis, the approximate topic of the thesis and a list of recommended literature