Наукові статті кафедри ТТ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ТТ by Author "Sushchenko, Roman V."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Педагогічні інновації: пошук нових ресурсів в освіті(Запорізький національний університет, 2020) Сущенко, Л. О.; Sushchenko, L. O.; Сущенко, Л. О.; Сущенко, Роман Віталійович; Sushchenko, Roman V.; Сущенко, Роман ВитальевичUK: На основі детального теоретичного аналізу наукових досягнень автора визначає сутність характеристик інновацій в освіті; узагальнює виконання інноваційної освітньої діяльності; описано пріоритети установи, що працює в інноваційному режимі, та акцентовано про необхідність трансформації нинішньої парадигми освіти. EN: On the basis of a detailed theoretical analysis of the scientific achievements of the author defines the essence characteristics of innovation in education; summarizes the performance of innovative educational activities; described the priorities of the institution, working in an innovative mode, and is accented on the need to transform the current paradigm of education. RU: На основе подробного теоретического анализа научных достижений автора определяет сущностные характеристики инноваций в образовании; подведены итоги инновационной образовательной деятельности; описанный приоритеты учреждения, работающего в инновационном режиме, и акцентируются о необходимости трансформации существующей парадигмы образования.Item Цілісний педагогічний процес у закладах вищої освіти: реалізація професійно важливих парадигм(// Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, 2020) Сущенко, Тетяна; Sushchenko, Tatiana; Сущенко, Татьяна; Сущенко, Роман Віталійович; Sushchenko, Roman V.; Сущенко, Роман ВитальевичUK: Стаття присвячена визначенню сутності цілісного педагогічного процесу у закладах вищої освіти та його особливостей з урахуванням цілей і цінностей професійної освіти. Категорія «цілісний педагогічний процес» належить до ключових понять педагогіки вищої школи. EN: The article is devoted to defining the essence of a holistic pedagogical process in institutions of higher education and its features, taking into account the goals and values of professional education. The category of "holistic pedagogical process" belongs to the key concepts higher school pedagogy. RU: Статья посвящена определению сущности целостного педагогического процесса в учреждениях высшего образования и его особенностей с учетом целей и ценностей профессиональной образования. Категория «целостный педагогический процесс» относится к ключевым понятиям педагогики высшей школы.