Кафедра туристичного, готельного та ресторанного бізнесу (Кафедра ТГ та РБ)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра туристичного, готельного та ресторанного бізнесу (Кафедра ТГ та РБ) by Author "Bezkhlibna, Anastasiia P."
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Cтратегічне управління готельними підприємствами в умовах глобалізації(Запорізький національний технічний університет, 2018) Зайцева, Валентина Миколаївна; Zaytseva, Valentina M.; Зайцева, Валентина Николаевна; Безхлібна, Анастасія Павлівна; Bezkhlibna, Anastasiia P.; Бесхлебная, Анастасия Павловна; Бєлікова, Марина Володимирівна; Byelikova, Maryna V.; Беликова, Марина Владимировна; Булатов, Сергій Вікторович; Bulatov, Sergey V.; Булатов, Сергей Викторович; Бут, Тетяна Вікторівна; But, Tetiana V.; Бут, Татьяна Викторовна; Віндюк, Андрій Валерійович; Vindyuk, Andrei V.; Виндюк, Андрей Валериевич; Гресь-Евреінова, Світлана Володимирівна; Hres – Yevreinova, Svitlana V.; Гресь−Евреинова, Светлана Владимировна; Гурова, Дар’я Дмитрівна; Gurova, Dariya D.; Гурова, Дарья Дмитриевна; Журавльова. Світлана Миколаївна; Zhuravlova, Svitlana M.; Журавлева, Светлана Николаевна; Зацепіна, Наталя Олександрівна; Zatsepina, Natalya A.; Зацепина, Наталья Александровна; Каптюх, Тетяна Віталіївна; Kaptiukh, Tetiana V.; Каптюх, Татьяна Виталиевна; Корнієнко, Ольга Миколаївна; Kornienko, Olga M.; Корниенко, Ольга Николаевна; Кукліна, Тетяна Сергіївна; Kuklina, Tat'yana S.; Куклина, Татьяна Сергеевна; Мамотенко, Дар’я Юріївна; Mamotenko, Daria U.; Мамотенко, Дарья Юрьевна; Никоненко, Світлана Володимирівна; Никоненко, Светлана Владимировна; Nikonenko, Svitlana V.; Прусс, Вікторія Леонідівна; Прусс, Виктория Леонидовна; Pruss, Viktoria L.; Шелеметьєва, Тетяна Вячеславівна; Шелеметьева, Татьяна Вячеславна; Shelemetieva, Tetiana V.UK: У монографії розглянуто сучасний стан розвитку готельної індустрії, проаналізовано питання стратегічного управління підприємствами готельного господарства з урахуванням специфіки їх діяльності, вплив у глобалізаційних чинників та формування інтеграційних об’єднань готельних підприємств, охарактеризовано деякі аспекти процесів об’єднання та інтеграції готельних підприємств, формування нових форматів та структур управління. Призначено для фахівців готельного, ресторанного та туристичного бізнесу, викладачів, студентів, аспірантів і докторантів. EN: The Monograph considers current state of hospitality development and analyses strategic management of the hotel industry enterprises taking into account specificity of their activities, globalization impact and development of global hotel chains, outlines some aspects of incorporation and integration of hotel industry enterprises, development of new formats and management structures. For specialists in hotel, restaurant and tourist industry, teachers, students, post-graduate students, doctoral students. RU: В монографии рассмотрено современное состояние развития гостиничной индустрии, проанализированы вопросы стратегического управления предприятиями гостиничного хозяйства с учётом специфики их деятельности, влияния глобализационных факторов и формирования интеграционных объединений гостиничных предприятий, охарактеризованы некоторые аспекты процессов объединения и интеграции гостиничных предприятий, формирования новых форматов и структур управления. Предназначено для специалистов гостиничного, ресторанного и туристического бизнеса, преподавателей, студентов, аспирантов и докторантов.Item Аналіз маркетингу та менеджменту Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2016) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Безхлібна, Анастасія Павлівна; Бесхлебная, Анастасия Павловна; Bezkhlibna, Anastasiia P.UK: Проаналізовано сучасний стан менеджменту Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника за 2011 – 2015 рр. Запропоновані шляхи оптимізації управління та організації музейної роботи: залучення спонсорських коштів; випуск рекламно-інформаційної презентаційної продукції; рекламно-інформаційні заходи з популяризації діючих музеїв та виставок заповідника (розповсюдження листівок, активна співпраця із телевізійними, друкованими ЗМІ та радіо, соціальних мережах, бігборди з інформацією про роботу музею та ін.); розробка мережі історико-культурних туристичних маршрутів різного спрямування – історичного, мистецького, сакрального тощо; розробка тематичного циклу віртуальних екскурсій; проведення театралізованих історичних вистав; створення системи електронного бронювання квитків та ін. Запропоновано використання сучасних інструментів маркетингу технологій нейромаркетингу, інтернет-маркетингу та ребрендінгу. EN: Analyzes the current state of management of the National Kyiv-Pechersk historical and cultural reserve for 2011–2015. Identified the various ways of optimizing the management and organization of Museum work. The proposed use of modern marketing tools, in particular, technologies, neuromarketing, online marketing and rebranding. RU: Проанализировано современное состояние менеджмента Национального Киево-Печерского историко-культурного заповедника за 2011 – 2015 гг. Предложены пути оптимизации управления и организации музейной работы: привлечение спонсорских средств; выпуск рекламно-информационной презентационной продукции; рекламно-информационные мероприятия по популяризации действующих музеев и выставок заповедника (распространение листовок, активное сотрудничество с телевизионными, печатными СМИ и радио, социальных сетях, бигборды с информацией о работе музея и др.); разработка сети историко-культурных туристических маршрутов разного направления – исторического, художественного, сакрального и т. п.; разработка тематического цикла виртуальных экскурсий; проведение театрализованных исторических представлений; создание системы электронного бронирования билетов и др. Предложено использование современных инструментов маркетинга технологий нейромаркетинга, интернет-маркетинга и брендинга.Item Менеджмент «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс»(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Безхлібна, Анастасія Павлівна; Бесхлебная, Анастасия Павловна; Bezkhlibna, Anastasiia P.UK: Проаналізовано сучасний стан менеджменту Національного музею історії України у Другій світовій війні. Встановлено, що якість музейного сервісу Національного музею історії України у Другій світовій війні викликає зауваження. Музей потребує розробки маркетингової стратегії з просування власних ексклюзивних послуг (зокрема, через Інтернет). Встановлено, що за останні три роки відсоток державного фінансування в структурі коштів організації становить більше 95 %. Музей вже має свій сформований бренд, проте існують проблеми щодо організації обслуговування відвідувачів. EN: The current state of management of the National Museum of History of Ukraine in World War II was researched. The quality of service museum National Museum of Ukraine in World War II has reproved. Museum needs to develop a marketing strategy to promote their exclusive services (including online services). During the last three years the percentage of state financing in the structure of the organization is more than 95%. The museum already has formed a brand, but it has problems of visitors service. RU: Проанализировано современное состояние менеджмента Национального музея истории Украины во Второй мировой войне. Установлено, что качество музейного сервиса Национального музея истории Украины во Второй мировой войне вызывает замечания. Музей нуждается в разработке маркетинговой стратегии по продвижению собственных эксклюзивных услуг (в частности, через Интернет). Установлено, что за последние три года процент государственного финансирования в структуре средств организации составляет более 95%. Музей уже имеет свой сложившийся бренд, однако существуют проблемы по организации обслуживания посетителей.Item Навчальний посібник «Ризики та економічна безпека туристичних підприємств» для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм», освітня програма «Туризмознавство» ОС «Бакалавр»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2022) Мамотенко, Дар’я Юріївна; Mamotenko, Daria U.; Безхлібна, Анастасія Павлівна; Bezkhlibna, Anastasiia P.; Hres-Yevreinova, Svitlana V.; Гресь-Євреінова, Світлана ВолодимирівнаUK: Навчальний посібник «Ризики та економічна безпека підприємств» EN: Educational manual "Risks and economic security of enterprises"