Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л) by Author "Anastasiia, Zerkal"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів. EN: Formation of students' system of theoretical knowledge and practical skills regarding sales promotion in the trade network; creation of competitive advantages of the store and individual trademarks; forming consumer loyalty to the store, increasing the number of loyal and new customers; improvement of the advertising and communication policy of the trade network; impact on consumer behavior.Item Робоча програма навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент» освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.Item Силабус навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент» освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.