Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л) by Author "Anastasiia, Zerkal"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання, №9797е(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів. EN: Formation of students' system of theoretical knowledge and practical skills regarding sales promotion in the trade network; creation of competitive advantages of the store and individual trademarks; forming consumer loyalty to the store, increasing the number of loyal and new customers; improvement of the advertising and communication policy of the trade network; impact on consumer behavior.Item Робоча програма навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент» освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.Item Силабус навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент» освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Anastasiia, ZerkalUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.