Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та логістики (Кафедра М та Л) by Author "Docenko, Alina O."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розроблення стратегії інтернет-маркетингу торговельного підприємства(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Доценко, Аліна Олегівна; Docenko, Alina O.UK: В роботі розглянуто питання присвячені розробки стратегії інтернет-маркетингу підприємства на ринку молока та молочної продукції, наведено сучасні інструменти створення стратегії інтернет-маркетингу, показано з в'язок між стратегією інтернет-маркетингу та маркетинговою стратегією, проведено аналіз діяльності виробника та дистрибьютора молочної продукції та дано оцінку їх можливості створити ефективну стратегію інтернет-маркетингу з просування торговельних марок молочної продукції. EN: The paper examines issues related to the development of an Internet marketing strategy of an enterprise on the market of milk and dairy products, provides modern tools for creating an Internet marketing strategy, shows the relationship between an Internet marketing strategy and a marketing strategy, analyzes the activity of a manufacturer and distributor of dairy products and an assessment of their ability to create an effective Internet marketing strategy for the promotion of dairy product brands is given.