Наукові статті кафедри ПЗ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ПЗ by Author "Fedoronchak (Yur), Tetiana V."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Диагностирование технического состояния подшипников качения(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2009) Федорончак (Юр), Тетяна Василівна; Федорончак (Юр), Татьяна Васильевна; Fedoronchak (Yur), Tetiana V.; Харитонов, Віктор Миколайович; Харитонов, Виктор Николаевич; Kharitonov, Viktor M.; Дубровін, Валерій Іванович; Дубровин, Валерий Иванович; Dubrovin, Valeriy I.UK: У статті розглядається ефективність двох методів діагностування технічного стану підшипників кочення на основі аналізу вібраційних сигналів. У методі діагностики, заснованому на статистичному аналізі вібрації підшипників, виконується оцінка ексцесу сигналу в чотирьох частотних діапазонах, що дозволяє виявити появу дефекту. Метод діагностики на основі на S-дискримінант за значенням параметру дозволяє оцінити ступінь відхилення поточного стану підшипника від нормального, а за формою його поведінки – визначити дефектний елемент підшипника. EN: Performance of two rolling bearing vibration monitoring methods are researched in the article. The first meth-od is based on statistical analysis of bearing vibrations in four frequency bands and it allows discovering presence of a fault. The second one is based on nondimensional S-discriminants. It allows estimating bearing degradation based on the value of the parameter and detecting defective element of the bearing based on its curve behavior. RU: В статье рассматривается эффективность двух методов диагностирования технического состояния подшипников качения на основе анализа вибрационных сигналов. В методе диагностики, основанном на статистическом анализе вибрации подшипников, производится оценка эксцесса сигнала в четырех частотных диапазонах, что позволяет обнаружить появление дефекта. Метод диагностики на основе S-дискриминант по значению параметра позволяет оценить степень отклонения текущего состояния подшипника от нормального, а по форме его поведения - определить дефектный элемент подшипника.