Наукові статті кафедри ТГ та РБ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ТГ та РБ by Author "Byelikova, Maryna V."
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз відвідуваності історико-архітектурного музею-заповідника «Садиба Попова» Запорізької області(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2016) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.UK: Проаналізовано щорічну відвідуваність Василівського історико-архітектурного музею-заповідника «Садиба Попова» Запорізької області за 2004 – 2015 рр. та запропоновано стратегію збільшення його відвідуваності шляхом розробки нових тематичних екскурсій у формі квестів та нічних театралізованих вистав, спеціальних акцій для відвідувачів у нетуристський сезон. EN: The annual visits of the Vasilyevka historical and architectural museum “Manor Popova” of Zaporozhye region were analyzed during 2004 – 2014. It was proposed the factors of increase of its annual visits by way of creation of new thematic tours in the form of quests and nightly theatrical performances, special events for visitors in not tourist season. RU: Проанализирована годовая посещаемость Васильевского историко-архитектурного музея-заповедника «Усадьба Попова» Запорожской области за 2004 – 2015 гг. и предложены факторы увеличения его посещаемости путем разработки новых тематических экскурсий в форме квестов и ночных театрализованных представлений, специальных акций для посетителей в нетуристский сезон.Item Аналіз маркетингу та менеджменту Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2016) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Безхлібна, Анастасія Павлівна; Бесхлебная, Анастасия Павловна; Bezkhlibna, Anastasiia P.UK: Проаналізовано сучасний стан менеджменту Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника за 2011 – 2015 рр. Запропоновані шляхи оптимізації управління та організації музейної роботи: залучення спонсорських коштів; випуск рекламно-інформаційної презентаційної продукції; рекламно-інформаційні заходи з популяризації діючих музеїв та виставок заповідника (розповсюдження листівок, активна співпраця із телевізійними, друкованими ЗМІ та радіо, соціальних мережах, бігборди з інформацією про роботу музею та ін.); розробка мережі історико-культурних туристичних маршрутів різного спрямування – історичного, мистецького, сакрального тощо; розробка тематичного циклу віртуальних екскурсій; проведення театралізованих історичних вистав; створення системи електронного бронювання квитків та ін. Запропоновано використання сучасних інструментів маркетингу технологій нейромаркетингу, інтернет-маркетингу та ребрендінгу. EN: Analyzes the current state of management of the National Kyiv-Pechersk historical and cultural reserve for 2011–2015. Identified the various ways of optimizing the management and organization of Museum work. The proposed use of modern marketing tools, in particular, technologies, neuromarketing, online marketing and rebranding. RU: Проанализировано современное состояние менеджмента Национального Киево-Печерского историко-культурного заповедника за 2011 – 2015 гг. Предложены пути оптимизации управления и организации музейной работы: привлечение спонсорских средств; выпуск рекламно-информационной презентационной продукции; рекламно-информационные мероприятия по популяризации действующих музеев и выставок заповедника (распространение листовок, активное сотрудничество с телевизионными, печатными СМИ и радио, социальных сетях, бигборды с информацией о работе музея и др.); разработка сети историко-культурных туристических маршрутов разного направления – исторического, художественного, сакрального и т. п.; разработка тематического цикла виртуальных экскурсий; проведение театрализованных исторических представлений; создание системы электронного бронирования билетов и др. Предложено использование современных инструментов маркетинга технологий нейромаркетинга, интернет-маркетинга и брендинга.Item Запровадження інноваційних технологій в музеях України(Запорізький національний університет, 2015) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.UK: Стаття присвячена запровадженню інноваційних технологій у музейну справу України. У статті виділено етапи впровадження інноваційних технологій в музеях України. Наприкінці 90-х рр. ХХ ст. – 10-і рр. ХХІ ст. з’являються музейні сайти, до обігу введені аудіогіди, 3D панорами, голографічні інновації та розпочато комп’ютерний облік фондових колекцій. З 10-х рр. ХХІ ст. в музейній практиці поширюються QR-коди, налагоджується зворотній зв'язок між музейною аудиторією та персоналом в соціальних мережах, українські музеї відкриваються для віртуального відвідування через появу віртуальних турів на сайтах та участь у Google Art Project. EN: The article is dedicated to the application of the innovative technology in the museums of Ukraine. The stages of application of the innovative technology in the museums of Ukraine were allocated in the article. In the 90-s of the ХХ century – in the 10-s of the ХХI century museum websites appeared, 3D panoramas, holographic innovations, audio guides were got, and computer services for cataloguing of museum collections were begun. In the 10-s of the ХХI century QR-codes were spread in museum practice, an reverse relationship between the audience and the museum staff was established in social networks, Ukrainian museums were opened for a virtual visit thanks to the emergence of virtual tours at websites and participate in the Google Art Project. RU: Статья посвящена внедрению инновационных технологий в музейном деле Украины. В статье выделены этапы внедрения инновационных технологий в музеях Украины. В конце 90-х гг. ХХ в. – 10-е гг. ХХI в. появляются музейные сайты, в обращение введены аудиогиды, 3D панорамы, голографические инновации и начат компьютерный учет фондовых коллекций. С 10-х гг. ХХI в. в музейной практике распространяются QR-коды, налаживается обратная связь между музейной аудиторией и персоналом в социальных сетях, украинские музеи открываются для виртуального посещения благодаря появлению виртуальных туров на сайтах и участию в GoogleArtProject.Item Менеджмент «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс»(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Безхлібна, Анастасія Павлівна; Бесхлебная, Анастасия Павловна; Bezkhlibna, Anastasiia P.UK: Проаналізовано сучасний стан менеджменту Національного музею історії України у Другій світовій війні. Встановлено, що якість музейного сервісу Національного музею історії України у Другій світовій війні викликає зауваження. Музей потребує розробки маркетингової стратегії з просування власних ексклюзивних послуг (зокрема, через Інтернет). Встановлено, що за останні три роки відсоток державного фінансування в структурі коштів організації становить більше 95 %. Музей вже має свій сформований бренд, проте існують проблеми щодо організації обслуговування відвідувачів. EN: The current state of management of the National Museum of History of Ukraine in World War II was researched. The quality of service museum National Museum of Ukraine in World War II has reproved. Museum needs to develop a marketing strategy to promote their exclusive services (including online services). During the last three years the percentage of state financing in the structure of the organization is more than 95%. The museum already has formed a brand, but it has problems of visitors service. RU: Проанализировано современное состояние менеджмента Национального музея истории Украины во Второй мировой войне. Установлено, что качество музейного сервиса Национального музея истории Украины во Второй мировой войне вызывает замечания. Музей нуждается в разработке маркетинговой стратегии по продвижению собственных эксклюзивных услуг (в частности, через Интернет). Установлено, что за последние три года процент государственного финансирования в структуре средств организации составляет более 95%. Музей уже имеет свой сложившийся бренд, однако существуют проблемы по организации обслуживания посетителей.Item Менонітські поселення: історія формування та розвитку ностальгійного туризму в Україні(Запорізький національний університет, 2011) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Зацепіна, Наталя Олександрівна; Зацепина, Наталья Александровна; Zatsepina, Natalya О.UK: Стаття присвячена аналізу формування та розвитку ностальгійного туризму менонітів в Україні. Акцентується увага на характеристиці річного круїзу менонітів «Подорож пілігримів» 1995–2010 рр. Наголошується на необхідності відновлення круїзів Україною в контексті підготовки до Євро 2012. EN: The article analyzes the formation and development of the Mennonites’ nostalgic tourism in Ukraine. The attention is drawn to characterization of the Mennonite Heritage Cruise: A Pilgrim Journey 1995–2010. The authors stresses the idea that it’s important to resume Mennonite cruises in the context of Ukraines preporaitions for Euro 2012. RU: Статья посвящена анализу формирования и развития ностальгического туризма меннонитов в Украине. Акцентируется внимание на характеристике речного круиза «Путешествие пилигримов» 1995–2010 гг. Отмечатся необходимость возобновления круизов Украиной в контексте подготовки к Евро-2012.Item Музейний менеджмент в Україні та світі: проблеми та перспективи(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2013) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Гресь-Євреінова, Світлана Володимирівна; Гресь-Евреинова, Светлана Владимировна; Hres-Yevreinova, Svitlana V.UK: В статті аналізується сучасний стан музейного менеджменту в Україні та світі з метою перейняття новітньої практики управління музеями. За допомогою одного з методів стратегічного аналізу виявлено сильні та слабкі сторони Запорізького обласного краєзнавчого музею, на які керівництво музею може впливати, зазначені зовнішні загрози та можливості даного музейного закладу. EN: The article examines the current state in Ukraine and the world with a view to the adoption of the latest museum managemant practices. Using one of the methods of the strategic analysis the strengths and weak nesses of the Zaporizhzhya oblast local history museum is identified that administration can influence, external thre at sand opportunities of this museum is specified. RU: В статье анализируется современное состояние музейного менеджмента в Украине и мире с целью принятия новейшей практики управления музеями. С помощью одного из методов стратегического анализа выявлены сильные и слабые стороны Запорожского областного краеведческого музея, на которые руководство может влиять, указаны внешние угрозы и возможности данного музейного учреждения.Item Якість послуг музеїв техніки м. Запоріжжя(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2014) Бєлікова, Марина Володимирівна; Беликова, Марина Владимировна; Byelikova, Maryna V.; Гресь-Євреінова, Світлана Володимирівна; Гресь-Евреинова, Светлана Владимировна; Hres-Yevreinova, Svitlana V.UK: Стаття присвячена аналізу якості послуг музеїв техніки м. Запоріжжя. Вирішальне значення в наданні послуг займає здатність працівників музеїв своєю бездоганою працею домагатися задоволеності відвідувачів наданим обслуговуванням. Постійне підвищення якості – це довгостроковий внесок у забезпечення вірності клієнтури шляхом задоволення її потреб. Робиться висновок, що управління якістю послуг є чинником збільшення відвідуваності музеїв. EN: Thе article is dedicated to analyze the quality of services of technology museums of the city of Zaporozhye. The decisive significance in doing service is ability of museum staff to satisfactory the visitors. Constantly increase of the quality of service is a long-term contribution to the cause of guarantee of the loyalty of clentele. It is concluded that the management of service quality is a factor of increasing the attendance of museums. RU: Статья посвящена анализу качества услуг музеев техники города Запорожье. Решающее значение в оказании услуг занимает способность работников музеев своим безупречным трудом добиваться удовлетворения посетителей предоставленным обслуживанием. Постоянное повышение качества – это долгосрочный вклад в обеспечение верности клиентуры путем удовлетворения ее потребностей. Делается вывод, что управление качеством услуг является фактором увеличения посещаемости музеев.