Наукові статті кафедри журналістики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри журналістики by Author "Poda, Olena Y."
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Газети Радянської України 20 – 40-х років ХХ століття: проблема гендерного маркування назв(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2008) Пода, Олена Юріївна; Пода, Елена Юрьевна; Poda, Olena Y.UK: У статті аналізується гендерний дискурс радянської української преси 20-40-х років ХХ століття. Виділяються назви з використанням чоловічих маркерів. Окремо описуються назви газет з гендерним маркером. EN: Gender discourse of soviet Ukrainian press of the 20th – 40th of the XIXth century are analyzed here. The names with using men’s markers are distinguished. Separately are described the titles of newspapers with gender marker RU: В статье анализируется гендерный дискурс советской украинской прессы 20-40-х годах ХХ века. Выделяются названия с использованием мужских маркеров. Отдельно описываются названия газет с гендерным маркером.Item Гендерне маркування назв українських газет (1941–1945 рр.)(Класичний приватний університет, 2011) Пода, Олена Юріївна; Пода, Елена Юрьевна; Poda, Olena Y.UK: У статті проаналізовано специфіку функціонування гендерного фактора в пресі. Предмет аналізу – назви українських газет. Період вивчення охоплює 1941–1945 рр. EN: In the article the peculiarities of function of gender factor in the press are considered. Subject of analyze are titles of the Ukrainian newspapers. Period of study are 1941–1945 years. RU: В статье рассматриваются особенности функционирования гендерного фактора в прессе. Предмет анализа – названия украинских газет. Период изучения охватывает 1941–1945 гг.Item Жіноча сторінка в газеті як канал гендерної комунікації влади(Класичний приватний університет, 2010) Пода, Олена Юріївна; Пода, Елена Юрьевна; Poda, Olena Y.UK: У контексті гендерних досліджень жіноча сторінка в газеті розглядається як канал гендерної комунікації. Об’єкти дослідження – газети і статті жіночих журналів, постанови комуністичної партії та ін. EN: Female page in the newspaper is considered as a channel of gender communication in the context of gender studies. The objects of analysis in article are newspapers and articles from female magazines, resolutions of communist party etc. RU: В контексте гендерних исследований женская страница в газете рассматривается как канал гендерной коммуникации. Объекты исследования – газеты и статьи из женских журналов, постановления коммунистической партии и т. д.Item Проблема гендерних ролей і стереотипів у пресі на межі ХХ-ХХІ ст.(Київський національний університет ім. Т.Шевченка, 2009) Пода, Олена Юріївна; Пода, Елена Юрьевна; Poda, Olena Y.UK: Аналізується проблема функціонування гендерних ролей і стереотипів у суспільстві. Розглядається специфіка трансляції через друковані мас-медіа стереотипів жіночого ряду, вплив на цей процес ідеологічного чинника. EN: The problem of the functioning of gender stereotypes and gender roles in the society is analyzed in the article. Specificity of transference through mass media of female stereotypes, influence of ideologic factor on this process are also examined. RU: В статье анализируется проблема функционирования гендерных стереотипов в обществе. Рассматриваются специфика трансляции через печатные масс-медиа стереотипов женского ряда, влияние на этот процесс идеологического фактора.Item Публіцистика Людмили Сталь про розвиток преси для жінок(Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Сумський державний університет, 2011) Пода, Олена Юріївна; Пода, Елена Юрьевна; Poda, Olena Y.UK: У статті аналізуються погляди відомої громадської діячки Людмили Сталь на проблему розвитку жіночої преси. Об’єкт дослідження – статті Л. Сталь у журналі «Коммунистка». EN: Opinions of famous public benefactor Ludmila Stal at the problem of development of female press are analyzed in the article. Object of research –articles L. Stal’s in magazine «Kommunistka». RU: В статье анализируются взгляды известной общественной деятельницы Людмилы Сталь на проблему развития женской прессы. Объект исследования - статьи Л. Сталь в журнале «Коммунистка».Item Радянська жіноча преса і художнє кіно 1920–1940 рр. як канали гендерної комунікації влади(Класичний приватний університет, 2011) Пода, Олена Юріївна; Пода, Елена Юрьевна; Poda, Olena Y.UK: У статті розглянуто жіночий журнал і художній кінофільм 1920–1940-х рр. як складові гендерної комунікації влади. У роботі з масовою аудиторією художній кінофільм кінця 1910-х – початку 1920-х рр. доповнював вплив пресового ресурсу на реципієнтів, проте вже в середині 1920-х рр. його було визнано не тільки засобом художньої комунікації, але й одним із каналів і засобів пропаганди нових гендерних стандартів життя. EN: In the article the peculiarities of function of gender factor in the press are considered. Subject of analyze are titles of the Ukrainian newspapers. Period of study are 1941–1945 years. RU: В статье рассматривается женский журнал и художественный фильм 1920– 1940-х гг. как составляющие гендерной коммуникации власти. В работе с массовой аудиторией художественный фильм конца 1910-х – начала 1920-х гг. дополнял влияние прессового ресурса на реципиентов, хотя уже в середине 1920-х гг. он был определен не только как средство художественной коммуникации, но и как один из каналов и одно из средств пропаганды новых гендерных стандартов жизни.Item Розвиток типологічної парадигми гендерно маркованих журналів в Україні(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2008) Пода, Олена Юріївна; Пода, Елена Юрьевна; Poda, Olena Y.UK: У статті аналізується процес розвитку типологічної парадигми гендернo маркованих журналів в Україні, вплив на ринок преси гендерного маркера. Розвиток типологічних парадигм жіночих і чоловічих журналів – підтвердження активного функціонування таких типотворчих ознак, як біологічна стать і гендер. EN: Influence of gender marking on market of press and development of the typical paradigm of gender marking magazines in Ukraine are analyzed in the article. Development of typical paradigms of female and men’s magazines is a confirmation of active function of sex and gender as a sings, that are formed of edition. RU: В статье анализируется процесс развития типологической парадигмы гендерно маркированных журналов в Украине, влияние на рынок прессы гендерного маркера.Развитие типологических парадигм женских и мужских журналов – подтверждение активного функционирования таких типообразующих признаков, как биологический пол и гендер.