Browsing by Author "Bondarenko, Olha V."
Now showing 1 - 20 of 56
Results Per Page
Sort Options
Item Економічна культура: національна специфіка (підвалини соціально-філософського тлумачення)(Класичний приватний університет, 2011) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.UK: Суспільні реалії сучасної України обумовлені особливостями української економічної культури, яка характеризується специфічною системою цінностей, з їх проявом у національній ментальності, економічній свідомості, соціальній психології, у функціонуванні соціально-економічного простору. Культурно-історичні формоутворення національної культури України безпосередньо чи якось по-іншому мають прояв й віддзеркалення у будь-яких сферах економічного життя. Особливістю української економічної ментальності є те, що вона історично й культурно розвивалась як результат різноманітних за суттю і проявам національних архетипів. EN: Social realities of modern Ukraine are conditioned by the features of the Ukrainian economical culture, that has its specific systems values, displayed in national mentality, economical consciousness, social psychology, of socio-economical space functioning. Cultural and historical form-buildings of national culture of Ukraine directly or indirectly, they are reflected and become apparent, in all the spheres of economic life. Peculiar property of Ukrainian mentality is its historical and cultural development as a consequence of national archetypes’ existence, that is different, many-sided in essence and demonstration. RU: Общественные реалии современной Украины обусловлены особенностями украинской экономической культуры, которая характеризуется специфической системой ценностей, с их проявлением в национальном менталитете, экономическом сознании, социальной психологии, функционировании социально-экономического пространства. Культурно-исторические формообразования национальной культуры Украины непосредственно или как-то иначе проявляются и отображаются в любых сферах экономической жизни. Особенностью украинской экономической ментальности является то, что она исторически и культурно развивалась как результат разнообразных по сути и проявлениям национальных архетипов.Item Економічна ментальність України: етапи історичного розвитку (соціологічний вимір)(Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2004) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.UK: Досліджується економічна ментальність України в аспектах співвідношення у ній індивідуалізму та колективізму. До аналізу залучаються особливості історії національної культури України. Питання розглядаються у соціологічному вимірі вивчення соціальної проблематики. EN: Economic mentality of Ukraine is studied in her aspects stages of historical development. The analysis included features the history of national culture Ukraine. The issues are considered in the sociological dimension of studying of social problems. RU: Исследуется украинская национальная ментальность в аспектах соотношения в не индивидуализма и коллективизма. В анализ включаются особенности истории национальной культуры Украины. Вопросы рассматриваются в социологическом измерении изучения социальной проблематики.Item Економічна ментальність України: сучасний стан та перспективи подальшого розвитку(Київський національний університет ім. Т.Шевченка, 2007) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.UK: Досліджується економічна ментальність сучасної України в рамках соціально-філософського аналізу. Питання розглядаються у контексті соціальної проблематики. EN: Economical mentality of modern Ukraine is studied in the framework of social and philosophical analysis. The issues are considered in the context of social problems. RU: Исследуется экономическая ментальность современной Украины в рамках социально-философского анализа. Вопросы рассматриваются в контексте социальной проблематики.Item Економічна ментальність як фактор побудови модерного українського суспільства(Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2007) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.UK: Досліджується національна економічна ментальність сучасної України в рамках соціально-філософського аналізу. Питання розглядаються у контексті соціальної проблематики. EN: National economical mentality of modern Ukraine is studied in the framework of social and philosophical analysis. The issues are considered in the context of social problems. RU: Исследуется национальная экономическая ментальность современной Украины в рамках социально-философского анализа. Вопросы рассматриваются в контексте социальной проблематики.Item Економічний індивідуалізм у структурі економічної ментальності(Інститут соціології НАН України, 2005) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.UK: Вивчення основних рис економічної ментальності людини та суспільства передбачає з’ясування суттєвих принципів й ознак соціально-економічної поведінки людини у суспільстві. При цьому поведінковий феномен спирається на локальну дію особи у певних соціально-економічних ситуаціях. Така локальна дія базується, перш за все, на засадах принципу економічного індивідуалізму. EN: The study of the main features of the economic mentality of the individual and society involves identifying the essential principles and characteristics of social-economic human behavior in society. This behavioral phenomenon is based on the local action of an individual in certain socio-economic situations. This local action is based, primarily, on the principle of economic individualism. RU: Изучение основных черт экономической ментальности человека и общества предполагает выяснение существенных принципов и характеристик социально-экономического поведение человека в обществе. При этом поведенческий феномен опирается на локальное действие индивида в определённых социально-экономических ситуациях. Такое локальное действие базируется, прежде всего, на принципе экономического индивидуализма.Item Ментальний вимір підприємницької активності: теоретико-методологічні засади дослідження(Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2010) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.; Зоря, Олександра Павлівна; Зоря, Александра Павловна; Zorya, Oleksandra P.UK: Проаналізована підприємницька сфера сучасного українського суспільства, зокрема, в аспекті виявлення ментального чинника підприємництва. Окреслена підприємницька ментальність як складова економічної ментальності та ментальності у цілому. Здійснена концептуалізація ментального виміру підприємництва, запропонована модель ментального чинника сучасного підприємництва в Україні. Описані фактори, що сприяли формуванню особливостей підприємницької ментальності України. EN: The entrepreneurial sphere of modern Ukrainian society, in the particular, in the aspect of studying mental factor of entrepreneurship researched and analyzed. Entrepreneurial mentality as a component of economic mentality is outlined on the whole. The conceptualization of mental measuring the entrepreneurship is done. The mental factor model of modern entrepreneurship in Ukraine is made. The factors which were the basis in forming the entrepreneurial mentality peculiarities of modern of Ukraine are described. RU: Проанализирована предпринимательская сфера современного украинского общества, в частности, в аспекте исследования ментального фактора предпринимательства. Очерчена предпринимательская ментальность как составная часть экономической ментальности и ментальности в целом. Осуществлена концептуализация ментального измерения предпринимательства, предложена модель ментального фактора современного предпринимательства в Украине. Описаны факторы, которые содействовали формированию особенностей предпринимательской ментальности УкраиныItem Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophical Dimensions of the Modern World» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философские измерения современного мира» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія науки, техніки, інноваційної діяльності» для здобувачів ступеня доктор філософії (третій, освітньо-науковий, рівень вищої освіти)(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Emelianenko, Eugenia O.UK: Навчальна дисципліна «Філософія науки, техніки, інноваційної діяльності» забезпечує формування сучасної філософської культури мислення у здобувачів ступеня доктора філософії. EN: The educational discipline "Philosophy of science, technology, innovative activity" ensures the formation of a modern philosophical culture of thinking for applicant of the degree of PhD.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання.(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophical Dimensions of the Modern World» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философские измерения современного мира» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія науки, техніки, інноваційної діяльності» для здобувачів ступеня доктор філософії (третій, освітньо-науковий, рівень вищої освіти)(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Emelianenko, Eugenia O.UK: Навчальна дисципліна «Філософія науки, техніки, інноваційної діяльності» забезпечує формування сучасної філософської культури мислення у здобувачів ступеня доктора філософії. EN: The educational discipline "Philosophy of science, technology, innovative activity" ensures the formation of a modern philosophical culture of thinking for applicant of the degree of PhD.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» (змістовні модулі 1 та 2) для студентів-магістрантів технічних спеціальностей денної та зачної форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения ОлеговнаUK: Навчальна дисципліна «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» формує освіченість студентів-магістрантів у сфері специфічного соціально-гуманірного знання із сучасної філософії та педагогіки і психології, сприяє набуттю навичок мислення та життєдіяльності сучасної людини постмодерністського світу. EN: The academic discipline "Philosophy of scientific research and teaching activities" forms the education of undergraduates in the field of specific social and humanitarian knowledge in modern philosophy and pedagogy and psychology, contributes to the acquisition of thinking and living skills as a modern person of the postmodern world. RU: Учебная дисциплина «Философия научно-исследовательской и преподавательской деятельности» формирует образованность студентов-магистрантов в сфере специфического социально-гуманитарного знания по современной философии и педагогике и психологии, способствует получению навыков мышления и жизнедеятельности как современного человека постмодернистского мира.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» (змістовні модулі 3 та 4) для студентів-магістрантів технічних спеціальностей денної та зачної форм навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения ОлеговнаUK: Навчальна дисципліна «Філософія науково-дослідної і викладацької діяльності» формує освіченість студентів-магістрантів у сфері специфічного соціально-гуманірного знання із сучасної філософії та педагогіки і психології, сприяє набуттю навичок мислення та життєдіяльності сучасної людини постмодерністського світу. EN: The academic discipline "Philosophy of scientific research and teaching activities" forms the education of undergraduates in the field of specific social and humanitarian knowledge in modern philosophy and pedagogy and psychology, contributes to the acquisition of thinking and living skills as a modern person of the postmodern world. RU: Учебная дисциплина «Философия научно-исследовательской и преподавательской деятельности» формирует образованность студентов-магистрантов в сфере специфического социально-гуманитарного знания по современной философии и педагогике и психологии, способствует получению навыков мышления и жизнедеятельности как современного человека постмодернистского мира.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістовних модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні рекомендації для підготовки до семінарських занять з курсу «Соціальна відповідальність» (для студентів-магістрів спеціальностей ФЕУ ЗНТУ всіх форм навчання)(Запорожский национальный технический университет, 2014) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Методичні рекомендації з вивчення змістовних модулів з курсу «Соціальна відповідальність», що виносяться на самостійну роботу студента (для студентів-магістрів спеціальностей ФЕУ всіх форм навчання)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Бондаренко, Ольга Валериевна; Bondarenko, Olha V.UK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Социальная ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с основными теориями и концепциями современной мировой и отечественной социально-экономической мысли, с разнообразием социальной проблематики современного бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Социальная ответственность» является формирование у студентов фундаментальных знаний по теории и практике социальной ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Методичні рекомендації з дисципліни «Соціальна відповідальність» (для студентів-магістрів спеціальностей ФЕУ заочної форми навчання)(Запорізький національний технічний університет, 2018) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Рябенко, Євген Миколайович; Riabenko, Yevgen M.; Рябенко, Евгений НиколаевичUK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills. RU: Изучение курса «Соц~ ответственность» предполагает ознакомление студентов-магистров с осн~ теориями и концепциями совр~ мировой и отечественной социально-экон~ мысли, с разнообразием соц~ проблематики совр~ бизнеса. Целью преподавания учебной дисциплины «Соц~ ответственность» является формирование у студен¬тов фундаментальных знаний по теории и практике соц~ ответственности и соответствующих профессиональных компетенций.Item Навчально-методичні матеріали з вивчення та складання навчальної дисципліни «Філософія науки та інновацій» (для здобувачів ступеня доктор філософі, третій, освітньо-науковий, рівень вищої освіти)(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelianenko, Yevheniia O.UK: Навчальна дисципліна «Філософія науки та інновацій» забезпечує формування сучасної філософської культури мислення у здобувачів ступеня доктора філософії. EN: The educational discipline «Philosophy of science and innovation» ensures the formation of a modern philosophical culture of thinking for applicant of the degree of PhD.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »