Browsing by Author "Cherednychenko, Inna A."
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Зв’язок видів підготовки для досягнення спортивного результату команди ФК Рига-2 у Чемпіонаті Першої Ліги Латвії(НУ "Запорізька політехніка", 2024) Пархоменко, Максим Максимович; Parkhomenko, Maksym М.; Ізотов, Данило Олексійович; Izotov, Danylo O.; Чередниченко, Інна Анатоліївна; Cherednychenko, Inna A.Item Зв’язок фізичної підготовленості та підходів щодо організації занять фізичною культурою в ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Чередниченко, Іна Анатоліївна; Cherednychenko, Inna A.; Ізотова, Тетяна Анатоліївна; Izotova, Tetiana A.; Ізотов, Данило Олексійович; Izotov, Danylo O.UK: Освітній процес у ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою спрямований на військово-патріотичне виховання, формування дисципліни, відповідальності, фізичної підготовки та навичок військової справи. Фізична підготовка в системі фізичного виховання ліцеїв займає особливе місце. Її зміст впливає на рівень фізичної підготовленості юнаків-ліцеїстів. Визначення показників розвитку фізичних якостей і розподіл учнів за рівнями фізичної підготовленості є підставою для застосування диференційного підходу на заняттях з фізичної культури ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою з урахуванням особистості кожного учня. EN: The educational process in lyceums with enhanced military-physical training is aimed at military-patriotic education, formation of discipline, responsibility, physical training and military skills. Physical training occupies a special place in the system of physical education of lyceums. Its content affects the level of physical fitness of young lyceum students. Determination of the indicators of the development of physical qualities and the distribution of students according to levels of physical fitness is the basis for applying a differential approach in physical education classes of lyceums with enhanced military physical training, taking into account the personality of each student.Item Методичні рекомендації з організації самостійної та індивідуальної роботи з навчальної дисципліни «Педагогічні дослідження фізичного виховання та спорту» для студентів освітнього рівня «бакалавр» усіх форм навчання спеціальності 017 «Фізична культура і спорт»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Чередниченко, Інна Анатоліївна; Cherednychenko, Inna A.; Корж, Наталія Леонідівна; Korzh, Nataliia L.; Чухланцева, Наталія Вікторівна; Chukhlantseva, Natalia V.; Брухно, Едуард Леонідович; Brukhno, Eduard L.; Напалкова, Тетяна Вадимівна; Napalkova, Tetiana V.UK: Наведені методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи з навчальної дисципліни «Педагогічні дослідження фізичного виховання та спорту» для студентів освітнього рівня «бакалавр» усіх форм навчання спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» EN: These methodological recommendations for the organization of independent and individual work in the educational discipline "Pedagogical studies of physical education and sports" for students of the "bachelor" educational level of all forms of education in the specialty 017 "Physical culture and sports"Item Формування рухової та здоров’язбережувальної компетентностей дітей 4-6 років у дистанційному форматі за участю батьків(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Захарова, Олена Миколаївна; Zakharova, Olena M.; Ганчева, Вікторія Володимирівна; Hancheva, Viktoriia V.; Чередниченко, Інна Анатоліївна; Cherednychenko, Inna A.; Подріз, Оксана Михайлівна; Podriz, Oksana M.UK: Методологія комплексної оцінки розвитку дитини, інструментарії та критерії оцінки спираються на принцип цілісності розвитку дитини. Дуже важливою є інформація про певні досягнення дитини від батьків, які беруть активну участь в моніторингу та є її учасниками й виконують функції тренерів, амбасадорів, провідників між педагогами та дитиною, які проводять родинний моніторинг та фіксують результати. EN: The methodology of comprehensive assessment of child development, tools and assessment criteria are based on the principle of the integrity of child development. Very important is information about certain achievements of the child from parents who take an active part in monitoring and are its participants and perform the functions of trainers, ambassadors, guides between teachers and the child, who conduct family monitoring and record results.Item Ігровий метод у навчально-тренувальному процесі футболістів на етапі початкової підготовки(НУ "Запорізька політехніка", 2024) Стаднік, Євген Андрійович; Stadnik, Yevhen A.; Чередниченко, Інна Анатоліївна; Cherednychenko, Inna A.; Курта, Євген Олександрович; Kurta, Yevhen O.