Browsing by Author "Devochkina, Nataliya M."
Now showing 1 - 18 of 18
Results Per Page
Sort Options
Item Конспект лекцій з дисципліни «Філософія»: Навчальний посібник(Запорізький національний технічний університет, 2015) Арсентьєва, Галина Олександрівна; Бондаренко, Олена Миколаївна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Володін,Петро Володимирович; Головко, Любов Василівна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Повзло, Олександр Миколайович; Тарадайко, Сергій Миколайович; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Arsentjeva, Galyna O.; Bondarenko, Olena M.; Bondarevych, Iryna M.; Volodyn, Petro V.; Holovko, Lyubov V.; Devochkina, Nataliya M.; Yemelyanenko, Ye.O.; Povzlo, Oleksandr M.; Taradajko, Sergiy M.; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаренко, Елена Николаевна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Володин, Петр Владимирович; Головко, Любовь Васильевна; Девочкина, Наталья Николаевна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Повзло, Александр Николаевич; Тарадайко, Сергей НиколаевичUK: Конспект лекцій з курсу «Філософія» дозволить студентам мати цілісну і логічно-послідовну систему теоретичних знань з філософії, розширить їх світоглядні уявлення про відносини «людина-світ» і «людина-людина». Сформує навички оперування теоретичним і фактичним матеріалом; допоможе в розумінні процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві в різних його проявах; навчить інтерпретувати і використовувати в професійній діяльності і в повсякденному житті знання з філософії. EN: The lectures notes on the course «Philosophy» will allow the students to have a whole and logically-consistent system of theoretical knowledge on philosophy, will expand their worldview views on relations «man-world» and «man-man». It will develop the skills of operation with theoretical and factual material; will help in the understanding of the processes taking place in modern society in its various manifestations; will interpret and use in professional activities and in everyday life the knowledge of Philosophy. RU: Конспект лекций по курсу «Философия» позволит студентам иметь целостную и логически-последовательную систему теоретических знаний по философии, расширит их мировоззренческие представления об отношениях «человек-мир» и «человек-человек». Сформирует навыки оперирования теоретическим и фактическим материалом; поможет в понимании процессов, происходящих в современном обществе в различных его проявлениях; научит интерпретировать и использовать в профессиональной деятельности и в повседневной жизни знания по философии.Item Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Філософія» для бакалаврів денної форми навчання за спеціальністю 016 Спеціальна освіта, 017 Фізична культура і спорт, 227 Фізична терапія, ерготерапія (освітня програма) «Корекційна освіта», «Фізичне виховання», «Фізична реабілітація»(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Дисципліна «Філософія» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, світоглядної, соціально-адаптивної , загальнокультурної компетенцій бакалаврів УФКС. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання дисципліни «Філософії» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування у них інтелектуальної мобільності шляхом опанування різних стилів мислення і розвитку здатності до успішної соціальної адаптації; що допомагає зорієнтуватися у складних, строкатих, розмаїтих проявах суспільного життя і виробити власну соціальну позицію. Завданням дисциплін «Філософії» є: володіння навичками філософського мислення, формування системного цілісного погляду на суспільство, вміння аналізувати його проблеми, толерантно сприймати соціальні, філософські, релігійні погляди. EN: The discipline "Philosophy" is included in the cycle of disciplines of general preparation, providing formation of cognitive, and philosophical, socially adaptive, general cultural competencies of Bachelors of the UFCS. Discipline to promote the development of flexibility of thinking, the aspiration of students to constant professional growth, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the discipline of "Philosophy" is the development of cognitive competence of students, the formation of their intellectual mobility by mastering different styles of thinking and developing the ability to successfully social adaptation; which helps orient oneself in complex, motley, diverse manifestations of social life and develop their own social position. The task of the disciplines of "Philosophy" are: mastering the skills of philosophical thinking, forming a systemic holistic view of society, the ability to analyze its problems, tolerate social, philosophical, religious views. RU: Дисциплина «Философия» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающие формирование когнитивной, мировоззренческой, социально-адаптивной, общекультурной компетенций бакалавров УФКС. Дисциплина способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному росту, личностного роста и самореализации. Целью преподавания дисциплины «Философии» является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование у них интеллектуальной мобильности путем освоения различных стилей мышления и развития способности к успешной социальной адаптации; что помогает сориентироваться в сложных, пестрых, разнообразных проявлениях общественной жизни и выработать собственную социальную позицию. Задачей дисциплин «Философии» являются: владение навыками философского мышления, формирование системного целостного взгляда на общество, умение анализировать его проблемы, толерантно воспринимать социальные, философские, религиозные взгляды.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістових модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Філософія: загальний курс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр Николаевич; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина НиколаевнаUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія: загальний курс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy: A General Course » in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия общий курс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні вказівки з вивчення змістовних модулів, що виносяться на самостійну роботу студента з навчальної дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» для студентів денної форми навчання(Національний університет «Запорізька політехніка», 2020) Бондаренко, Ольга Валеріївна; Bondarenko, Olha V.; Бондаренко, Ольга Валериевна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Bondarevych, Iryna M.; Бондаревич, Ирина Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья Николаевна; Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Yemelyanenko, Ye.O.; Емельяненко, Евгения Олеговна; Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Повзло, Олександр Миколайович; Povzlo, Oleksandr M.; Повзло, Александр НиколаевичUK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Людина і світ: філософський дискурс» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Man and the world: philosophical discourse» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Человек и мир: философский дискурс» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Методичні рекомендації для підготовки до семінарських занять з дисципліни «Психологія торгівлі» (для студентів-бакалаврів спеціальності - підприємництво, торгівля та біржова діяльність, денної форми навчання)(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Вивчення курсу Дисципліна «Психологія торгівлі» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія торгівлі» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування у них інтелектуальної мобільності шляхом опанування різних стилів мислення і розвитку здатності до успішної психологічної адаптації; виховання смаку до організаційної, дослідної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації та особистісному зростанню. EN: Studying the course The discipline "Psychology of trade" is included in the cycle of general training disciplines, which ensure the formation of cognitive, social, health saving, general cultural competencies of bachelors of marketers. Discipline to promote the development of flexibility of thinking, the aspiration of students to constant professional growth, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the educational discipline "Trade Psychology" is the development of students' cognitive competencies, the formation of their intellectual mobility by mastering different styles of thinking and developing the ability for successful psychological adaptation; education of taste for organizational, research, management activities, taking into account the needs of its participants in self-realization and personal growth. RU: Изучение курса Дисциплина «Психология торговли» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающие формирование когнитивной, социальной, здоровье сберегающей, общекультурной компетенций бакалавров маркетологов. Дисциплина способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному росту, личностного роста и самореализации. Целью преподавания учебной дисциплины «Психология торговли» является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование у них интеллектуальной мобильности путем освоения различных стилей мышления и развития способности к успешной психологической адаптации; воспитание вкуса к организационной, исследовательской, управленческой деятельности с учетом потребностей ее участников в самореализации и личностному росту.Item Методичні рекомендації для підготовки до СРС з дисципліни «Психологія торгівлі» (для студентів-бакалаврів спеціальності - підприємництво, торгівля та біржова діяльність, денної, заочної форми навчання)(Запорізький національний технічний університет, 2018) Коваль, Вікторія Миколаївна; Koval, Viktoriya M.; Коваль, Виктория Николаевна; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Вивчення курсу Дисципліна «Психологія торгівлі» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, соціальної, здоров’язберігаючої, загальнокультурної компетенцій бакалаврів маркетологів. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія торгівлі» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування у них інтелектуальної мобільності шляхом опанування різних стилів мислення і розвитку здатності до успішної психологічної адаптації; виховання смаку до організаційної, дослідної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації та особистісному зростанню. EN: Studying the course The discipline "Psychology of trade" is included in the cycle of general training disciplines, which ensure the formation of cognitive, social, health saving, general cultural competencies of bachelors of marketers. Discipline to promote the development of flexibility of thinking, the aspiration of students to constant professional growth, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the educational discipline "Trade Psychology" is the development of students' cognitive competencies, the formation of their intellectual mobility by mastering different styles of thinking and developing the ability for successful psychological adaptation; education of taste for organizational, research, management activities, taking into account the needs of its participants in self-realization and personal growth. RU: Изучение курса Дисциплина «Психология торговли» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающие формирование когнитивной, социальной, здоровье сберегающей, общекультурной компетенций бакалавров маркетологов. Дисциплина способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному росту, личностного роста и самореализации. Целью преподавания учебной дисциплины «Психология торговли» является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование у них интеллектуальной мобильности путем освоения различных стилей мышления и развития способности к успешной психологической адаптации; воспитание вкуса к организационной, исследовательской, управленческой деятельности с учетом потребностей ее участников в самореализации и личностному росту.Item Методичні рекомендації з курсу «Філософія» для семінарських занять денної форми навчання ІФ факультету(Запорізький національний технічний університет, 2018) Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Дисципліна «Філософія» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, світоглядної, соціально-адаптивної , загальнокультурної компетенцій бакалаврів ІФ. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання дисципліни «Філософії» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування у них інтелектуальної мобільності шляхом опанування різних стилів мислення і розвитку здатності до успішної соціальної адаптації; що допомагає зорієнтуватися у складних, строкатих, розмаїтих проявах суспільного життя і виробити власну соціальну позицію. Завданням дисциплін «Філософії» є: володіння навичками філософського мислення, формування системного цілісного погляду на суспільство, вміння аналізувати його проблеми, толерантно сприймати соціальні, філософські, релігійні погляди. EN: The discipline "Philosophy" is included in the cycle of disciplines of general preparation, providing formation of cognitive, and philosophical, socially adaptive, general cultural competencies of Bachelors of the UFCS. Discipline to promote the development of flexibility of thinking, the aspiration of students to constant professional growth, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the discipline of "Philosophy" is the development of cognitive competence of students, the formation of their intellectual mobility by mastering different styles of thinking and developing the ability to successfully social adaptation; which helps orient oneself in complex, motley, diverse manifestations of social life and develop their own social position. The task of the disciplines of "Philosophy" are: mastering the skills of philosophical thinking, forming a systemic holistic view of society, the ability to analyze its problems, tolerate social, philosophical, religious views. RU: Дисциплина «Философия» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающие формирование когнитивной, мировоззренческой, социально-адаптивной, общекультурной компетенций бакалавров ИФ. Дисциплина способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному росту, личностного роста и самореализации. Целью преподавания дисциплины «Философии» является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование у них интеллектуальной мобильности путем освоения различных стилей мышления и развития способности к успешной социальной адаптации; что помогает сориентироваться в сложных, пестрых, разнообразных проявлениях общественной жизни и выработать собственную социальную позицию. Задачей дисциплин «Философии» являются: владение навыками философского мышления, формирование системного целостного взгляда на общество, умение анализировать его проблемы, толерантно воспринимать социальные, философские, религиозные взгляды.Item Методичні рекомендації з підготовки до семінарських занять з курсу «Філософія» (для студентів денної форми навчання всіх спеціальностей ЗНТУ)(Запорізький національний технічний університет, 2014) Ємельяненко, Євгенія Олегівна; Емельяненко, Евгения Олеговна; Arsentjeva, Galyna O.; Арсентьєва, Галина Олександрівна; Арсентьева, Галина Александровна; Бондаревич, Ірина Миколаївна; Бондаревич, Ирина Николаевна; Bondarevych, Iryna M.; Головко, Любов Василівна; Головко, Любовь Васильевна; Holovko, Lyubov V.; Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Девочкина, Наталья Николаевна; Devochkina, Nataliya M.; Коваль, Вікторія Миколаївна; Коваль, Виктория Николаевна; Koval, Viktoriya M.; Yemelyanenko, Ye.O.UK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософія» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophy» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философия» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.Item Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістових модулів дисципліни «Філософія», що виносяться на самостійну роботу студентів всіх спеціальностей Машинобудівельного факультету(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Навчальна дисципліна «Філософія» формує філософську культуру мислення, засвоєння студентами базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології при розв’язанні завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності, щоб студенти, майбутні магістри, науковці, фахівці з різних галузей суспільного виробництва збагатили свій інтелектуально-творчий потенціал знаннями EN: The Teaching distsiplіna "Fіlosofіya" formuє fіlosofsku culture mislennya, zasvoєnnya students basic knowledge of the theoretical nature that practicality navichok zastosuvannya fіlosofskoї metodologії at rozv'yazannі zavdan suspіlnoї th іndivіdualnoї zhittєdіyalnostі, dwellers students, maybutnі magіstri, naukovtsі, fahіvtsі of rіznih Galuzo suspіlnogo virobnitsva zbagatili svіy іntelektualno-CREATIVE potential knowledge RU: Учебная дисциплина «Философия» формирует философскую культуру мышления, усвоение студентами базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии при решении задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности, чтобы студенты, будущие магистры, ученые, специалисты из разных областей общественного производства обогатили свой интеллектуально-творческий потенциал знаниямиItem Навчально-методичні рекомендації з вивчення змістових модулів дисципліни «Філософія», що виносяться на самостійну роботу студентів всіх спеціальностей факультета будівництва, архітектури та дизайну(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Навчальна дисципліна «Філософія» формує філософську культуру мислення, засвоєння студентами базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології при розв’язанні завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності, щоб студенти, майбутні магістри, науковці, фахівці з різних галузей суспільного виробницва збагатили свій інтелектуально-творчий потенціал знаннями EN: The Teaching distsiplіna "Fіlosofіya" formuє fіlosofsku culture mislennya, zasvoєnnya students basic knowledge of the theoretical nature that practicality navichok zastosuvannya fіlosofskoї metodologії at rozv'yazannі zavdan suspіlnoї th іndivіdualnoї zhittєdіyalnostі, dwellers students, maybutnі magіstri, naukovtsі, fahіvtsі of rіznih Galuzo suspіlnogo virobnitsva zbagatili svіy іntelektualno-CREATIVE potential knowledge RU: Учебная дисциплина «Философия» формирует философскую культуру мышления, усвоение студентами базовых теоретических знаний и практических навыков применения философской методологии при решении задач общественной и индивидуальной жизнедеятельности, чтобы студенты, будущие магистры, ученые, специалисты из разных областей общественного производства обогатили свой интеллектуально-творческий потенциал знаниямиItem Основні концепції й моделі політичних трансформацій(Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2015) Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Девочкина, Наталья Николаевна; Devochkina, Nataliya M.UK: На сьогоднішній день майже всі країни в світі перебувають у стані політичної трансформації і для формування уявлення цього процесу потрібно окреслити основні концепції і моделі. В наукових джерелах недостатньо проаналізовано систему політичних, економічних та соціальних основ політичної трансформації, зокрема, існують різні бачення особливостей зміни інформаційного простору політики у західних суспільствах і суспільствах пострадянського періоду; дослідження потребують інституційні, суб'єктні моделі глобалізації політичних процесів та політика, як фактор трансформації. Структурний та міждисциплінарний підходи найбільш повно розкривають основні концепції та моделі політичної трансформації, які потім можна буде спробувати застосувати при дослідженні їх впливу на формування сучасного індивіда. EN: Today, almost all countries in the world are in a state of political transformation and to outline the basic concepts and models is required to form an idea of the process. The system of political, economic and social foundations of political transformation is not sufficiently analyzed in scientific sources, in particular, there are different views on features of changes of information space policy in Western societies and post-Soviet societies; institutional and subjective model of globalization of political processes and policies as a factor of transformation also require research. Structural and multidisciplinary approaches more fully reveal the main concepts and models of political transformation that then can be to applied to the study of their impact on the formation of the modern individual. RU: На сегодняшний день практически все страны мира находятся в состоянии политической трансформации и для формирования представления об этом процессе необходимо охарактеризовать основные концепции и модели. В научных источниках недостаточно проанализировано систему политических, экономических и социальных основ политической трансформации, в частности, существует разное видение особенностей изменений информационного пространства политики в западных обществах и обществах постсоветского периода; исследование требуют институциональные, субъектные модели глобализации политических процессов и политика, как фактор трансформации.Item Політична трансформація – рушійна сила формування сучасного суспільства(Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2014) Дєвочкіна, Наталія Миколаївна; Девочкина, Наталья Николаевна; Devochkina, Nataliya M.UK: Політична трансформація є частиною політичної культури, політико-культурним процесом, який забезпечує збереження суспільства та політичної системи, або ж навпаки, призводить до радикальних змін у суспільстві, до трансформації існуючої політичної системи. В межах проблематики автор показав дослідження політичної трансформації, засвідчивши, що явище трансформації розглядається у зв'язку з проблемою структури суспільства (П. Бурдье, П. Штомпка, В. Танчер, Паніна Н.). Окрім цього у дослідженні використано міждисциплінарний підхід, який дозволяє вивчення політичної трансформації як суспільно організованого процесу на масовому рівні з використанням теоретичних і емпіричних методів та узагальнень. Наголошується особлива роль у дослідженні оцінок й соціальних цінностей, механізмів підтримки або руйнування масової політичної ідентичності, відіграють інститути та канали трансформації. Таким чином, поняття політичної трансформації і соціальна структура тісно взаємопов’язані між собою. Перетворюючі процеси в суспільстві є складовим компонентом політичної соціалізації особистості. Але в результаті політичної соціалізації суб’єкт залучається до певної політичної трансформації і здатний її розвивати, отже, змінювати. EN: Political transformation is part of the political culture, political and cultural process that ensures the preservation of society and the political system, or vice versa, leading to radical changes in society and transformation of the existing political system. The author revealed the study of political transformation, testified that the phenomenon of transformation is considered in connection with the problem of the structure of society (Bourdieu, P. Sztompka, V. Tancher, N. Panina). In addition, the research used a multidisciplinary approach that allows the study of political transformation process as socially organized process at mass level using theoretical and empirical methods and generalizations. The special role is emphasized for the social values and assessments, mechanisms of support and destruction of mass political identity, institutions and channels of transformation. Thus, the concept of political transformation and social structure are closely interrelated. Transformative processes in society are integral component of political socialization of personality. But as a result of political socialization entity is involved in certain political transformation and can develop and therefore change it. RU: Политическая трансформация является частью политической культуры, политико-культурным процессом, которая обеспечивает сохранность общества и политической системы, или же наоборот, приводит к радикальным изменениям в обществе, к трансформации существующей политической системы. Таким образом, понятия политической трансформации и социальная структура тесно взаимосвязаны между собой. Преобразующие процессы в обществе являются составляющими компонентами политической социализации. Но в результате политической социализации субъект привлекается к определенной политической трансформации и способен ее развивать, а значит, изменять.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Логіка» спеціальність 073 «Менеджмент»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Дєвочкіна, Наталя Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Робоча програма навчальної дисципліни ВК Логіка спеціальність 073 «Менеджмент» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, світоглядної, соціально-адаптивної , загальнокультурної компетенцій бакалаврів ФЕУ. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання дисципліни «Логіка» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування інтелектуальної мобільності шляхом опанування навичок керування мисленнєвим процесом, розрізняння типів мислення та оволодіння прийомами креативного мислення. Завданням дисципліни «Логіка» є: розкриття психо-фізичних засад креативних здібностей; ознайомлення із принципами креативності; опанування засад управління мисленнєвою діяльністю; сформувати уявлення про типи креативного мислення; засвоїти прийоми критичного мислення; усвідомлення особливостей процесу планування дій. EN: Working program of the discipline VK Logic specialty 073 "Management" is part of a series of disciplines of general training, providing the formation of cognitive, ideological, socio-adaptive, cultural competencies of bachelors FEU. The discipline will promote the development of flexibility of thinking, the desire of students to continuous professional development, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the discipline "Logic" is the development of cognitive competencies of students, the formation of intellectual mobility by mastering the skills of managing the thought process, distinguishing types of thinking and mastering the techniques of creative thinking. The tasks of the discipline "Logic" are: the disclosure of psycho-physical foundations of creative abilities; acquaintance with the principles of creativity; mastering the basics of mental activity management; to form an idea of the types of creative thinking; master the techniques of critical thinking; awareness of the peculiarities of the action planning process. RU: Рабочая программа учебной дисциплины ВК Логика специальность 073 «Менеджмент» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающих формирование когнитивной, мировоззренческой, социально-адаптивной, общекультурной компетенций бакалавров ФЭУ. Дисциплина будет способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному совершенствованию, личностному росту и самореализации. Целью преподавания дисциплины Логика является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование интеллектуальной мобильности путем овладения навыками управления мыслительным процессом, различение типов мышления и овладение приемами креативного мышления. Задачей дисциплины «Логика» является: раскрытие психофизических устоев креативных способностей; ознакомление с принципами креативности; овладение основами управления мыслительной деятельностью; сформировать представление о типах креативного мышления; усвоить приемы критического мышления; осознание особенностей процесса планирования действий.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Логіка» спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Дєвочкіна, Наталя Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Робоча програма навчальної дисципліни ВК Логіка спеціальність 073 «Менеджмент» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, світоглядної, соціально-адаптивної , загальнокультурної компетенцій бакалаврів ФЕУ. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання дисципліни «Логіка» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування інтелектуальної мобільності шляхом опанування навичок керування мисленнєвим процесом, розрізняння типів мислення та оволодіння прийомами креативного мислення. Завданням дисципліни «Логіка» є: розкриття психо-фізичних засад креативних здібностей; ознайомлення із принципами креативності; опанування засад управління мисленнєвою діяльністю; сформувати уявлення про типи креативного мислення; засвоїти прийоми критичного мислення; усвідомлення особливостей процесу планування дій. EN: Working program of the discipline VK Logic specialty 073 "Management" is part of a series of disciplines of general training, providing the formation of cognitive, ideological, socio-adaptive, cultural competencies of bachelors FEU. The discipline will promote the development of flexibility of thinking, the desire of students to continuous professional development, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the discipline "Logic" is the development of cognitive competencies of students, the formation of intellectual mobility by mastering the skills of managing the thought process, distinguishing types of thinking and mastering the techniques of creative thinking. The tasks of the discipline "Logic" are: the disclosure of psycho-physical foundations of creative abilities; acquaintance with the principles of creativity; mastering the basics of mental activity management; to form an idea of the types of creative thinking; master the techniques of critical thinking; awareness of the peculiarities of the action planning process. RU: Рабочая программа учебной дисциплины ВК Логика специальность 073 «Менеджмент» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающих формирование когнитивной, мировоззренческой, социально-адаптивной, общекультурной компетенций бакалавров ФЭУ. Дисциплина будет способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному совершенствованию, личностному росту и самореализации. Целью преподавания дисциплины Логика является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование интеллектуальной мобильности путем овладения навыками управления мыслительным процессом, различение типов мышления и овладение приемами креативного мышления. Задачей дисциплины «Логика» является: раскрытие психофизических устоев креативных способностей; ознакомление с принципами креативности; овладение основами управления мыслительной деятельностью; сформировать представление о типах креативного мышления; усвоить приемы критического мышления; осознание особенностей процесса планирования действий.Item Силабус навчальної дисципліни «Логіка» спеціальність 073 «Менеджмент»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Дєвочкіна, Наталя Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Силабус навчальної дисципліни ВК Логіка спеціальність 073 «Менеджмент» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, світоглядної, соціально-адаптивної , загальнокультурної компетенцій бакалаврів ФЕУ. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання дисципліни «Логіка» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування інтелектуальної мобільності шляхом опанування навичок керування мисленнєвим процесом, розрізняння типів мислення та оволодіння прийомами креативного мислення. Завданням дисципліни «Логіка» є: розкриття психо-фізичних засад креативних здібностей; ознайомлення із принципами креативності; опанування засад управління мисленнєвою діяльністю; сформувати уявлення про типи креативного мислення; засвоїти прийоми критичного мислення; усвідомлення особливостей процесу планування дій. EN: Syllabus of the discipline VK Logic specialty 073 "Management" is part of a series of disciplines of general training, providing the formation of cognitive, ideological, socio-adaptive, cultural competencies of bachelors FEU. The discipline will promote the development of flexibility of thinking, the desire of students to continuous professional development, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the discipline "Logic" is the development of cognitive competencies of students, the formation of intellectual mobility by mastering the skills of managing the thought process, distinguishing types of thinking and mastering the techniques of creative thinking. The tasks of the discipline "Logic" are: the disclosure of psycho-physical foundations of creative abilities; acquaintance with the principles of creativity; mastering the basics of mental activity management; to form an idea of the types of creative thinking; master the techniques of critical thinking; awareness of the peculiarities of the action planning process. RU: в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающих формирование когнитивной, мировоззренческой, социально-адаптивной, общекультурной компетенций бакалавров ФЭУ. Дисциплина будет способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному совершенствованию, личностному росту и самореализации. Целью преподавания дисциплины Логика является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование интеллектуальной мобильности путем овладения навыками управления мыслительным процессом, различение типов мышления и овладение приемами креативного мышления. Задачей дисциплины «Логика» является: раскрытие психофизических устоев креативных способностей; ознакомление с принципами креативности; овладение основами управления мыслительной деятельностью; сформировать представление о типах креативного мышления; усвоить приемы критического мышления; осознание особенностей процесса планирования действий.Item Силабус навчальної дисципліни «Логіка» спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2021) Дєвочкіна, Наталя Миколаївна; Devochkina, Nataliya M.; Девочкина, Наталья НиколаевнаUK: Силабус навчальної дисципліни ВК Логіка спеціальність 073 «Менеджмент» входить до циклу дисциплін загальної підготовки, що забезпечують формування когнітивної, світоглядної, соціально-адаптивної , загальнокультурної компетенцій бакалаврів ФЕУ. Дисципліна сприятиме розвитку гнучкості мислення, устремлінню студентів до постійного професійного вдосконалення, особистісного зростання і самореалізації. Метою викладання дисципліни «Логіка» є розвиток когнітивних компетенцій студентів, формування інтелектуальної мобільності шляхом опанування навичок керування мисленнєвим процесом, розрізняння типів мислення та оволодіння прийомами креативного мислення. Завданням дисципліни «Логіка» є: розкриття психо-фізичних засад креативних здібностей; ознайомлення із принципами креативності; опанування засад управління мисленнєвою діяльністю; сформувати уявлення про типи креативного мислення; засвоїти прийоми критичного мислення; усвідомлення особливостей процесу планування дій. EN: Syllabus of the discipline VK Logic specialty 073 "Management" is part of a series of disciplines of general training, providing the formation of cognitive, ideological, socio-adaptive, cultural competencies of bachelors FEU. The discipline will promote the development of flexibility of thinking, the desire of students to continuous professional development, personal growth and self-realization. The purpose of teaching the discipline "Logic" is the development of cognitive competencies of students, the formation of intellectual mobility by mastering the skills of managing the thought process, distinguishing types of thinking and mastering the techniques of creative thinking. The tasks of the discipline "Logic" are: the disclosure of psycho-physical foundations of creative abilities; acquaintance with the principles of creativity; mastering the basics of mental activity management; to form an idea of the types of creative thinking; master the techniques of critical thinking; awareness of the peculiarities of the action planning process. RU: Силабус учебной дисциплины ВК Логика специальность 073 «Менеджмент» входит в цикл дисциплин общей подготовки, обеспечивающих формирование когнитивной, мировоззренческой, социально-адаптивной, общекультурной компетенций бакалавров ФЭУ. Дисциплина будет способствовать развитию гибкости мышления, устремлению студентов к постоянному профессиональному совершенствованию, личностному росту и самореализации. Целью преподавания дисциплины Логика является развитие когнитивных компетенций студентов, формирование интеллектуальной мобильности путем овладения навыками управления мыслительным процессом, различение типов мышления и овладение приемами креативного мышления. Задачей дисциплины «Логика» является: раскрытие психофизических устоев креативных способностей; ознакомление с принципами креативности; овладение основами управления мыслительной деятельностью; сформировать представление о типах креативного мышления; усвоить приемы критического мышления; осознание особенностей процесса планирования действий.