Наукові статті кафедри ФКОНВС
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ФКОНВС by Subject "element"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення техніки виконання аеробних елементів у спортсменів засобами ідеомоторного тренування у спортивній аеробіці(Запорізький національний університет, 2020) Кубатко, Аліна Іванівна; Kubatko, Alina I.; Атаманюк, Світлана Іванівна; Atamanyuk, Svitlana I.; Кириченко, Олена Віталіївна; Kirichenko, Olena V.UK: У даній статті описано як використання ідеомоторного тренування позитивно впливає на підвищення техніки виконання аеробних елементів у спортсменів у спортивній аеробиці. Переваги полягають у розвитку здатності спортсменів викликати й аналізувати м’язово-рухові уявлення про елемент і помилки, вносити корективи та покращувати свою майстерність при виконанні. Вивчення й аналіз усесторонньої підготовки спортсменів дали змогу виявити, що впровадження у спортивну практику прийомів ідеомоторного тренування приводить до вирішення таких питань, як підвищення технічної майстерності та психологічної надійності спортсменів, підведення їх до стану максимальної результативності в момент відповідального старту, реабілітації після невдалого виступу. EN: This statistic describes how the performance of ideomotor training is positively infused into the advancement of technology, the performance of aerial elements in athletes in sports aerobics. Crossing the field at the development of the building of the athletes of the victorious analysis of the information about the element and the pardon, making correctives and expanding their main character during the visit. Vivchennya th analіz usestoronnoї pіdgotovki sportsmenіv gave zmogu viyaviti scho vprovadzhennya at sports practice priyomіv іdeomotornogo trenuvannya lead to virіshennya such power, yak pіdvischennya tehnіchnoї maysternostі that psihologіchnoї nadіynostі sportsmenіv, pіdvedennya їh to become maksimalnoї rezultativnostі when vіdpovіdalnogo start, reabіlіtatsії pіslya nevdalogo has acted.