Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичний комплекс дисциплін кафедри М та Л by Subject "advertising management"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні вказівки до виконання індивідуальної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо виконання індивідуального розрахункового завдання по плануванню рекламної діяльності підприємства та вибору рекламної стратегії. EN: Methodical reference for implementation of calculating individual work of enterprise advertising planning and choosing advertising strategy. RU: Приведены методические рекомендации для выполнения индивидуального расчетного задания по планированию рекламной деятельности предприятия и выбора рекламной стратегии.Item Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2016) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських та практичних занять, тестові завдання, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Methodical reference for seminar and practice planning, tests, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены методические рекомендации для подготовки к семинарским и практическим занятиям, тестовые задания, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.Item Програма навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент», освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.Item Робоча програма навчальної дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»(Запорізький національний технічний університет, 2017) Соколова, Юлія Олександрівна; Sokolova, Yuliya O.; Соколова, Юлия АлександровнаUK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, програмные результати обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.Item Силабус навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент», освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Зеркаль, Анастасія Вікторівна; Zerkal, AnastasiiaUK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.