Кафедра управління фізичною культурою та спортом (Кафедра УФК та С)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра управління фізичною культурою та спортом (Кафедра УФК та С) by Subject "competence"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Теоретичні аспекти значення міждисциплінарного підходу у формуванні здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту(Класичний приватний університет, 2019) Захарова, Олена Миколаївна; Zakharova, Olena M.; Захарова, Елена Николаевна; Сметанін, Сергій Валентинович; Smetanin, Serhii V.; Сметанин, Сергей ВалентиновичUK: В статті розглянуто значення міждисциплінарного підходу з метою формування здоров’язбережувальної компетентності в процесі викладання фундаментальних і загально-професійних дисциплін у закладах вищої освіти. У дослідженні була визначена значимість професійно-спрямованих дисциплін в контексті процесу формування здоров’язбережувальної компетентності, а також була зроблена спроба звернути увагу на відсутність єдиного формулювання понять «компетентність» і «компетенція». EN: The article discusses the importance of an interdisciplinary approach with the aim of creating health-saving competence in the process of teaching fundamental and general professional disciplines in institutions of higher education. The study determined the importance of professionally-oriented disciplines in the context of the process of creating health-saving competence, and an attempt was made to draw attention to the lack of a uniform formulation of the concepts of "expertise" and "competence". RU: В статье рассмотрено значение междисциплинарного подхода с целью формирования здоровьесберегающей компетентности в процессе преподавания фундаментальных и общепрофессиональных дисциплин в учреждениях высшего образования. В исследовании была определена значимость профессионально-направленных дисциплин в контексте процесса формирования здоровьесберегающей компетентности, а также была предпринята попытка обратить внимание на отсутствие единого формулировки понятий «компетентность» и «компетенция».