Кафедра психології
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра психології by Subject "adaptation"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив психокорекційної роботи на успішність адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов дошкільного навчального закладу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Мєртарчян, Тамара Оганесівнаа; Miertarchian, Tamara O.UK: У бакалаврській роботі описуються теоретичні основи поняття адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов ДНЗ та особливості адаптаційних можливостей дітей у віці 3-х – 4-х років. Проведено експериментальне дослідження особливостей адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов ДНЗ та зроблено аналіз впливу психологічного супроводу на адаптацію дітей до ДНЗ. Представлена корекційно–розвивальна програма для дітей молодшого дошкільного віку що адаптуються до умов ДНЗ. EN: The bachelor's work describes the theoretical foundations of the concept of adaptation of children of young preschool age to the minds of preschool and elementary age and the peculiarities of adaptation abilities of children aged 3–4 years. An experimental study was carried out to study the characteristics of adaptation of children of young preschool age to preschool age, and an analysis was made of the influx of psychological support on the adaptation of children before preschool age. A correctional and developmental program is presented for children of young preschool age to adapt to the minds of preschool age.Item Магістерська робота на тему «Психологічні особливості агресивності молодших підлітків на етапі адаптації до нових умов навчання»(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Волик, Владислав Володимирович; Volyk, VladyslavUK: У магістерській роботі викладено теоретичні основи формування підліткової агресії, подано основні види агресивності та її причини. Проведено аналіз результатів опитування підлітків молодшого віку з використанням статистичних методів та опрацювання наукової літератури. Запропоновано розроблення комплексної профілактично-коректувальної програми, яка орієнтована на розвиток важливих навичок у молодших підлітків та полягає в навчанні дітей ефективним методам згладження конфліктів, розвитку навичок командної роботи та підвищенні самооцінки. EN: The master’s thesis describes the theoretical foundations of the formation of adolescent aggression, presents the main types of aggressiveness and it reasons.The analysis of the results of the survey of young adolescents was carried out using statistical methods and the study of scientific literature. The development of a complex preventive and corrective program is proposed,which is focused on the development of important skills in young teenagers and consists in teaching children effective methods of smoothing out conflicts,developing teamwork skills, and increasing self-esteemItem Психологічні особливості формування стресостійкості у внутрішньо переміщених осіб юнацького віку(Національний університет «Запорізька політехніка», 2024) Давлєтова, Ганна Василівна; Davlyetova, GannaUK: У магістерській роботі описуються теоретичні основи поняття «стресостійкість», досліджується специфіка психологічних особливостей формування стресостійкості у внутрішньо переміщених осіб юнацького віку. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо підвищення рівня стресостійкості, зокрема через тренінгові програми, спрямовані на розвиток адаптивних копінг-стратегій та емоційної саморегуляції. EN: The master's thesis describes the theoretical foundations of the concept of "resilience" and examines the psychological features of resilience formation in internally displaced youth. Scientific and practical recommendations have been developed to enhance resilience, particularly through training programs aimed at developing adaptive coping strategies and emotional self-regulation.