Наукові статті кафедри ЕП та АПУ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри ЕП та АПУ by Subject "automotive"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Комп’ютерне моделювання динаміки розгону чотириприводного електричного транспортного засобу(НУ «Запорізька політехніка», 2020) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Брилистий, Віктор Вікторович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Brylystyi, Viktor V.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Брылистый, Виктор ВикторовичUK: На основі математичного опису, а також аналізу джерел, розроблена комп’ютерна модель автоматизованої системи керування електричного транспортного засобу, яка враховує: перерозподіл сил, що діють на нього в динаміці, завдяки знанню положення центру мас; протибуксувальну підсистему, яка обмежує заданий момент гранично-допустимим, завдяки знанню коефіцієнта тертя з поверхнею. Всі параметри електричного транспортного засобу аналогічні Tesla Model 3. EN: Based on the mathematical description, as well as the analysis of sources, a computer model of the automated control system of the electric vehicle is developed, which takes into account: redistribution of forces acting on it in dynamics, due to knowledge of the center of mass; anti-slip subsystem, which limits the specified torque to the maximum allowable, due to knowledge of the coefficient of friction with the surface. All parameters of the electric vehicle are similar to Tesla Model 3. RU: На основе математического описания, а также анализа источников, разработана компьютерная модель автоматизированной системы управления электрического транспортного средства, которая учитывает: перераспределение сил, действующих на него в динамике, благодаря знанию положение центра масс; противобуксовочную подсистему, которая ограничивает заданный момент предельно допустимым, благодаря знанию коэффициента трения с поверхностью. Все параметры электрического транспортного средства аналогичные Tesla Model 3.Item Обґрунтування застосування чотириприводної силової установки для електричних транспортних засобів(Луцький національний технічний університет, 2019) Назарова, Олена Сергіївна; Осадчий, Володимир Володимирович; Брилистий, Віктор Вікторович; Nazarova, Olena S.; Osadchyy, Volodymyr V.; Brylystyi, Viktor V.; Назарова, Елена Сергеевна; Осадчий, Владимир Владимирович; Брылистый, Виктор ВикторовичUK: Одним з основних завдань розвитку електричного транспортного засобу є збільшення пробігу без підзарядки і поліпшення показників керованості і маневреності, а також безпеки пасажирів і умов перевезення вантажу. Збільшення пробігу може бути досягнуто як за рахунок вдосконалення акумуляторної батареї, так і шляхом підвищення енергоефективності електроприводу. Метою роботи є підвищення керованості транспортного засобу шляхом застосування чотириприводної установки, що дозволяє перерозподіляти крутний момент між приводними колесами. Проаналізовано тенденції розвитку сучасних електромобілів. На підставі проведеного аналізу, доведено доцільність застосування чотириприводної силової установки в сучасному електромобілі і розробки для даного типу силової установки системи автоматичного керування розподілом крутного моменту. EN: One of the main tasks for the development of an electric vehicle is to increase the mileage without recharging and to improve the handling and maneuverability, as well as the safety of passengers and the conditions of cargo transportation. Increased mileage can be achieved both by improving the battery and by improving the energy efficiency of the drive. The purpose of the work is to increase the steering of the vehicle through the use of four-wheel drive, which allows you to redistribute torque between the drive wheels. Trends in the development of modern electric vehicles are analyzed. Based on the analysis, the feasibility of using a four-drive power plant in a modern electric vehicle and development for this type of power plant, a system for automatic control of torque distribution was proved. RU: Одной из основных задач развития электрического транспортного средства является увеличение пробега без подзарядки и улучшения показателей управляемости и маневренности, а также безопасности пассажиров и условий перевозки груза. Увеличение пробега может быть достигнуто как за счет совершенствования аккумуляторной батареи, так и путем повышения энергоэффективности электропривода. Целью работы является повышение управляемости транспортного средства путем применения четырехприводной установки, позволяет перераспределять крутящий момент между приводными колесами. Проанализированы тенденции развития современных электромобилей. На основании проведенного анализа, доказана целесообразность применения четырехприводной силовой установки в современном электромобиле и разработки для данного типа силовой установки системы автоматического управления распределением крутящего момента.