Кафедра математики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра математики by Subject "bilingual learning"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Спеціальні стратегії та прийоми навчальної діяльності при підготовці фахівців інженерних спеціальностей на білінгвальній основі.(Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2024) Сніжко, Наталія Вікторівна; Snizhko, NataliiaUK: Метою даної роботи є виявлення та класифікація спеціальних стратегій та прийомів навчальної діяльності за умови білінгвального навчання майбутніх інженерів в умовах технічного університету, а саме, на прикладі білінгвального навчання вищої математики. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності поняття стратегій навчання та їх класифікації. Відзначено, що на даний час практично відсутні дослідження спеціальних навчальних стратегій вивчення інтегративних курсів, зокрема тих, які вивчаються на білінгвальній основі. Підкреслено значення застосування загальних та спеціальних навчальних стратегій у вивченні майбутніми інженерами фахових дисциплін на білінгвальній основі. На основі досвіду білінгвального викладання вищої математики майбутнім інженерам виділено та систематизовано спеціальні стратегії та прийоми навчальної діяльності щодо поглиблення математичного знання за рахунок використання іноземної мови (компенсаційні стратегії; стратегії пошуку опор; стратегії контекстуалізації; ресурсні стратегії). Наголошено на необхідності експліцитного надання навчальних стратегій, з інтегруванням їх у практичний білінгвальний курс математики. EN: The purpose of this work is to identify and classify special strategies and methods of educational activity under the conditions of bilingual education of future engineers in the conditions of a technical university, namely, in the case of bilingual education of higher mathematics. Different approaches to defining the essence of the learning strategies concept and learning strategies classification are analyzed. Different approaches to defining the essence of the concept of learning strategies and their classification are analyzed. It is noted that currently there are practically no studies of special learning strategies for learning integrative courses, in particular those that are studied on a bilingual basis. The significance of the application of general and special learning strategies in the study of professional disciplines by future engineers on a bilingual basis is emphasized. Based on the experience of bilingual teaching of higher mathematics for future engineers, special strategies and methods of learning activity for deepening mathematical knowledge through the use of a foreign language have been identified and systematized (compensatory strategies; strategies for finding supports; contextualization strategies; resource strategies). Emphasis is placed on the need to explicitly provide learning strategies, with their integration into a practical bilingual mathematics course.