Наукові статті кафедри М та Л
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові статті кафедри М та Л by Subject "Consumer"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Крос-культурний аналіз споживача у міжнародному маркетингу(Національний університет «Запорізька політехніка», 2018) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK:У статті наведено різні підходи до визначення сутності та змісту категорії «кросс-культурний аналіз». Відмічено, що міжнародний ринок є складним утворенням, який характеризується значною місткістю, що створює значні перспективи для підприємств, але одночасно висуває і додаткові вимоги до маркетингу. Виявлено, що світовий ринок є «ринком споживача», який вимагає персоніфікованого вирішення своїх проблем. Визначено ряд параметрів, які є ознаками культури. Зроблено висновок, про необхідність подальших досліджень, зокрема виявлені чинників суб’єктивного характеру, які зумовлені впливом субкультур, сформованих під впливом глобалізації та метакультури EN: The article presents different approaches to defining the essence and content of the category "cross-cultural analysis". It is noted that the international market is a complex entity, which is characterized by a significant capacity, which creates significant prospects for enterprises, but at the same time puts forward additional requirements for marketing. It was found that the global market is a "consumer's market" that requires a personalized solution to its problems. A number of parameters that are signs of culture have been determined. A conclusion was made about the need for further research, in particular, the identified factors of a subjective nature, which are caused by the influence of subcultures formed under the influence of globalization and metacultureItem Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача(Національний університет «Запорізька політехніка», 2014) Павлішина, Ніна Михайлівна; Pavlishyna, Nina M.UK: В статті надано визначення та зазначено основні компоненти поняття «товар класу люкс». Охарактеризовано параметри які визначають поведінку споживача у розрізі цінових та нецінових факторів. Розглянуто сучасні моделі поведінки споживача, які можуть бути застосовані для розробки більш цілеспрямованого маркетингового впливу на споживача ринку товарів розкоші. Виявлено та структуровані рушійні сили, які визначають споживчу поведінку на зазначеному ринку EN: The statistics define the main components of the concept of “luxury goods”. The parameters that determine the behavior of the employee in the context of price and non-price factors are characterized. Current models of consumer behavior are examined that can be used to develop a more targeted marketing influx into the consumer luxury goods market. The structured disruptive forces that lead to stable behavior in the designated market have been identified