Підручники, навчальні посібники кафедри ФКОНВС
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Підручники, навчальні посібники кафедри ФКОНВС by Subject "модуль"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Процес фахової підготовки у формуванні технічного мислення майбутніх бакалаврів машинобудування(Національний університет "Запорізька політехніка", 2018) Терьохіна, Ольга Леонідівна; Терёхина, Ольга Леонидовна; Terehina, Olga L.UK: У посібнику розглянуто проблему формування технічного мислення у майбутніх бакалаврів машинобудування та здійснено теоретичне обґрунтування й експериментальну перевірку організаційно-педагогічних умов, що забезпечують її вирішення в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-машинобудівників. Визначено зміст поняття «технічне мислення майбутніх бакалаврів машинобудування» як здатність використовувати комплекс інтелектуальних процесів (понятійне, образне, практичне, оперативно-алгоритмічне мислення та володіння мовою техніки) в їх поєднанні для усвідомлення суттєвих властивостей та відношень об’єктів професійно-технічної діяльності й ефективного і раціонального вирішення її завдань. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування технічного мислення у бакалаврів машинобудування. Структурно-функціональна модель процесу формування технічного мислення визначає параметри організації цього процесу, ґрунтується на комплексному формуванні компонентів технічного мислення та реалізується в ході чотирьох етапів: мотиваційно-цінністного, змістового, базового, професійно-діяльнісного та інтегративного аналітико-коригуючого. Експериментально доведено ефективність структурно-функціональної моделі й розроблених організаційно-педагогічних умов формування технічного мислення майбутніх бакалаврів машинобудування. EN: The manual considers the problem of the formation of technical thinking in future bachelors of engineering and carried out a theoretical justification and experimental verification of organizational and pedagogical conditions providing it decisions in the training of future mechanical engineers. The content of the concept of “technical thinking of future bachelors is defined Engineering ”as the ability to use a complex of intellectual processes (Conceptual, figurative, practical, operational-algorithmic thinking and language skills techniques) in their combination to realize the essential properties and relationships of objects professional and technical activities and effective and rational solutions to its problems. The organizational and pedagogical conditions for the formation of technical thinking are substantiated. at bachelors of mechanical engineering. Structural and functional process model the formation of technical thinking determines the parameters of the organization of this process, based on the integrated formation of components of technical thinking and implemented in four stages: motivational-value-oriented, substantive, basic, professionally-active and integrative analytical and corrective. The effectiveness of the structural-functional model and developed organizational and pedagogical conditions for the formation of technical thinking future bachelors of engineering. RU: В пособии рассмотрена проблема формирования технического мышления у будущих бакалавров машиностроения и осуществлено теоретическое обоснование и экспериментальную проверку организационно-педагогических условий, обеспечивающих ее решения в процессе профессиональной подготовки будущих инженеров-машиностроителей. Определено содержание понятия «техническое мышление будущих бакалавров машиностроения »как способность использовать комплекс интеллектуальных процессов (Понятийное, образное, практическое, оперативно-алгоритмическое мышление и владение языком техники) в их сочетании для осознания существенных свойств и отношений объектов профессионально-технической деятельности и эффективного и рационального решения ее задач. Обоснованы организационно-педагогические условия формирования технического мышления у бакалавров машиностроения. Структурно-функциональная модель процесса формирования технического мышления определяет параметры организации этого процесса, основывается на комплексном формировании компонентов технического мышления и реализуется в ходе четырех этапов: мотивационно-ценностно, содержательного, базового, профессионально-деятельностного и интегративного аналитико-корректирующего. Экспериментально доказана эффективность структурно-функциональной модели и разработанных организационно-педагогических условий формирования технического мышления будущих бакалавров машиностроения.Item Физическая и функциональная подготовленность спортсменов занимающихся академической греблей(Національний університет "Запорізька політехніка", 2019) Рімар, Юрій Іванович; Римар, Юрий Иванович; Rimar, Yuriy I.; Атаманюк, Світлана Іванівна; Атаманюк, Светлана Ивановна; Atamanyuk, Svitlana I.; Журавльов, Юрій Генадійович; Журавлёв, Юрий Генадиевич; Guravlev, Yuriy G.UK: У посібнику підкреслюється, що при побудові тренувальних занять з початківцями спортсменами, основна увага повинна приділятися збільшенню головним чином обсягу, а не інтенсивності тренувальних навантажень, інші фахівці вказують на необхідність вже на першому році занять домагатися чіткого виконання окремих елементів техніки, дотримання правильної форми рухів, треті пов'язують ефективність початкової підготовки виключно з кількістю придбаних рухових умінь і навичок, з розвитком фізичних здібностей, четверті акцентують увагу на тому, що особливістю планування окремих занять на першому етапі багаторічного вдосконалення є їх комплексність, більшою мірою відповідає психічним і функціональним особливостям дітей. EN: The allowance emphasizes that when building training sessions with novice athletes, the main attention should be paid to increasing mainly the volume rather than the intensity of training loads, other experts point out the need for the first year of training to achieve clear implementation of individual elements of the technique, observing the correct form of movements, still others relate the effectiveness of initial training exclusively to the number of acquired motor skills and the development of physical abilities; fourth emphasize that the peculiarity of planning individual classes at the first stage of long-term improvement is their complexity, which is more consistent with the mental and functional characteristics of children. RU: В пособие подчеркивается, что при построении тренировочных занятий с начинающими спортсменами, основное внимание должно отводиться увеличению главным образом объема, а не интенсивности тренировочных нагрузок, другие специалисты указывают на необходимость уже на первом году занятий добиваться четкого выполнения отдельных элементов техники, соблюдения правильной формы движений, третьи связывают эффективность начальной подготовки исключительно с количеством приобретенных двигательных умений и навыков, с развитием физических способностей, четвертые акцентируют внимание на том, что особенностью планирования отдельных занятий на первом этапе многолетнего совершенствования является их комплексность, в большей степени соответствующая психическим и функциональным особенностям детей.