Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри КМХ та Т
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти кафедри КМХ та Т by Subject "Composite"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Застосування полімерних композиційних матеріалів при проєктуванні деталей та складальних одиниць повітряних суден(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Туршин, Володимир Олексійович; Тurshyn, VolodymyrUK: Об’єкт досліджень – агрегат ПС, який розроблений за технологією виготовлення конструкцій із ПКМ. Мета роботи – розробка носової частини фюзеляжу вертольоту із полімерних композиційних матеріалів. Метод дослідження – комплексний з використанням стандартних методик, що викладені в нормативній літературі. У дипломній роботі комплексно вирішуються питання, пов’язані з розробкою нових вузлів габаритних конструкцій фюзеляжу ЛА, розроблених із застосуванням технологій ПКМ, на заміну вузлів, виготовлених із алюмінієвих сплавів. Виконана дипломна робота включає такі складові: літературний огляд технічної інформації за темою дипломної роботи; аналіз факторів, які приводять до деградації властивостей металевих деталей планеру ЛА в процесі експлуатації ПС, аналіз типів КМ, які можуть застосовуватися у складі ЛА, технологій пов’язаних з їх формуванням, питання особливостей збирання у складі планеру ЛА, складових частин, виготовлених із ПКМ, методика розробки габаритних деталей фюзеляжу із ПКМ, проведення необхідних розрахунків. EN: The object of research is an aircraft unit developed using the technology of manufacturing structures from PCM. Purpose – to develop a helicopter fuselage nose section made of polymer composite materials. The research method is complex with the use of standard methods described in the regulatory literature. The thesis comprehensively addresses the issues related to the development of new components of the overall structures of the aircraft fuselage, developed using PCM technologies, to replace components made of aluminium alloys. The completed thesis includes the following components: literature review technical information on the topic of the thesis; analysis of factors that lead to degradation of the properties of metal parts of the aircraft airframe during the operation of the aircraft, analysis of the types of CM that can be used in the aircraft, technologies related to their formation, issues of peculiarities of assembly as part of the aircraft airframe, components made of PCM, methodology for developing dimensional parts of the fuselage from PCM, and the necessary calculations.Item Розробка технології отримання алюмо-свинцевих композиційних матеріалів(Національний університет «Запорізька політехніка», 2023) Мітяєв, Олександр Олександрович; Mityayev, Oleksandr O.UK: Об’єкт досліджень – процеси створення алюмо-свинцевих композиційних матеріалів. Предмет дослідження – фізико-механічні властивості алюмо-свинцевих композитів. Мета роботи – розробка технології виготовлення алюмо-свинцевих композиційних матеріалів, що призначені для використання у важконавантажених підшипниках ковзання, та порівняння їхніх фізико-механічних властивостей з традиційно застосовуваними матеріалами. Метод дослідження – композиційний з використанням стандартних методик, що викладені у нормативній літературі. У дипломній роботі розглядається питання створення композитів на основі пінометалів з відкритою пористістю; висвітлюються питання отримання каркасного матеріалу та подальше його просочування антифрикційним матеріалом; порівнюються показники фізико-механічних властивостей дослідних зразків з традиційними матеріалами. Виконана дипломна робота включає такі складові: літературний огляд технічної інформації за темою дипломної роботи; опис характеристик матеріалів і технологій, що пов’язані зі створенням композиційних матеріалів; методики, що застосовували в процесі дослідження; оброблення експериментальних даних; висновки. EN: The object of research work is the processes of creating aluminum-lead composite materials. The subject of research is physical and mechanical properties of aluminum-lead composites. The purpose of the work is to develop a technology for the production of aluminum-lead composite materials intended for use in heavy-duty sliding bearings, and to compare their physical and mechanical properties with traditionally used materials. The research method is composite using standard methods outlined in normative literature. The research work examines the issue of creating composites based on foam metals with open porosity; issues of obtaining frame material and its subsequent impregnation with antifriction material; the indicators of physical and mechanical properties of prototypes are compared with traditional materials. The completed research work includes the following components: a literary review of technical information on the topic of the thesis; description of the characteristics of materials and technologies associated with the creation of composite materials; methods used in the research process; processing of experimental data; conclusions.