Кафедра спеціальної освіти (Кафедра СО)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра спеціальної освіти (Кафедра СО) by Subject "ability"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Здібність глухих дітей молодшого шкільного віку до координованості рухів та її корекція засобами фізичного виховання(Класичний приватний університет м. Запоріжжя, 2016) Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna Arkadevna; Ивахненко, Анна Аркадьевна; Голева, Наталя Павлівна; Goleva, Natalia Pavlovna; Голева, Наталья ПавловнаUK: У статті досліджено особливості розвитку здібності до координованості рухів глухих дітей початкової ланки навчання. У дослідженні приймали участь 242 дитини 7-10 років, з них 128 глухих дітей. Визначені показники розвитку здібності глухих дітей до координованості рухів та порівняно з їх однолітками зі збереженим слухом. Виявлено відставання вищевказаних показників глухих дітей молодшого шкільного віку у порівнянні з їхніми однолітками зі збереженим слухом. Експериментально перевірено ефективність корекційного впливу спеціально підібраних рухливих ігор на здібність до координованості рухів глухих дітей молодшого шкільного віку. EN: In the article the features of development of the capacity for co-ordination of movements of deaf children of primary-level education. The study involved 242 children 7-10 years, of which 128 deaf children. Defined development indicators abilities of deaf children in the co-ordination of movements and compared to their peers with hearing conservation. Revealed the above indicators lag deaf children of primary school age compared to their peers with hearing conservation. Experimentally verified the effectiveness of the corrective influence of specially selected outdoor games on the ability to co-ordination of movements of deaf children of primary school age. Effectiveness of experimental methods of coordination of movements deaf children of primary school age means outdoor games in physical education confirmed by the final research. RU: В статье исследованы особенности развития способности к координированности движений глухих детей начального звена обучения. В исследовании принимали участие 242 ребенка 7-10 лет, из них 128 глухих детей. Определены показатели развития способности глухих детей к координированности движений и по сравнению с их сверстниками с сохраненным слухом. Выявлено отставание вышеуказанных показателей глухих детей младшего школьного возраста по сравнению с их сверстниками с сохраненным слухом. Экспериментально проверена эффективность коррекционного воздействия специально подобранных подвижных игр на способность к скоординированности движений глухих детей младшего школьного возраста.