Кафедра спеціальної освіти (Кафедра СО)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра спеціальної освіти (Кафедра СО) by Subject "children"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Порівняльна характеристика розвитку психомоторної сфери глухих дітей молодшого шкільного віку та їх однолітків зі збереженим слухом(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2014) Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna Arkadevna; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: У статті досліджені показники розвитку психомоторної функції глухих дітей 7-10 років та порівняно з їх однолітками зі збереженим слухом. У дослідженні виявлено відставання показників психомоторної функції глухих дітей 7-10 років (здібності до регуляції просторово-часових і динамічних параметрів рухів, орієнтування у просторі, координованості рухів, здібності до збереження статичної і динамічної рівноваги, рухової пам’яті, відчуття ритму, здібності до довільного розслаблення м’язів, координованості мікрорухів руки і пальців, здібності до одночасності виконання рухів, балістичної координації рухів) в середньому від 14,6% до 60,6%. EN: In the article identified indicators of psychomotor function of deaf children 7-10 years and a comparative analysis with indicators of their peers with healthy hearing. The study revealed the lag indicators of psychomotor function of deaf children of 7-10 years (ability to regulate static -temporal and dynamic parameters of movement, orientation in space, coordination of movements , the ability to maintain static and dynamic balance, motor memory , a sense of rhythm , the ability to arbitrary relaxation of muscles , coordination of micromovements hands and fingers, the ability to concurrency movements, ballistic movement coordination) on average from 14,6% to 60,6%. RU: В статье исследованы показатели развития психомоторной функции глухих детей 7-10 лет и проведен сравнительный анализ с показателями их ровесников с сохраненным слухом. В исследовании выявлено отставание показателей психомоторной функции глухих детей 7-10 лет (способности к регуляции пространственно-временных и динамических параметров движений, ориентировке в пространстве, координованности движений, способности к сохранению статического и динамического равновесия, двигательной памяти, ощущению ритма, способности к произвольному расслаблению мышц, координованности микродвижений руки и пальцев, способности к одновременности выполнения движений, баллистической координации движений) в среднем от 14,6% до 60,6%.Item Характерні особливості розвитку сприйняття часу глухих дітей молодшого шкільного віку та його корекція засобами фізичного виховання(Класичний приватний університет м. Запоріжжя, 2017) Івахненко, Анна Аркадіївна; Ivakhnenko, Anna Arkadevna; Ивахненко, Анна АркадьевнаUK: У статті визначені показники розвитку сприйняття часу глухих дітей початкової ланки навчання та порівняно з показниками їх однолітків зі збереженим слухом. Проведені педагогічні спостереження та виявлені особливості розвитку сприйняття часу глухих дітей. У дослідженні приймали участь 242 дитини 7-10 років, з них 128 глухих дітей. Виявлено відставання вищевказаних показників глухих дітей молодшого шкільного віку у порівнянні з їхніми однолітками зі збереженим слухом. Експериментально перевірено ефективність корекційного впливу спеціально підібраних рухливих ігор та естафет на розвиток сприйняття часу глухих дітей молодшого шкільного віку. EN: In the article the features of development of the capacity to perception of time of deaf children of primary-level education. The study involved 242 children 7-10 years, of which 128 deaf children. Defined development indicators abilities of deaf children in the perception of time and compared to their peers with hearing conservation. Revealed the above indicators lag deaf children of primary school age compared to their peers with hearing conservation. Experimentally verified the effectiveness of the corrective influence of specially selected outdoor games on the ability to perception of time of deaf children of primary school age. Effectiveness of experimental methods of perception of time deaf children of primary school age means outdoor games in physical education confirmed by the final cuts. RU: В статье определены показатели развития восприятия времени глухих детей начального звена обучения и проведен сравнительный анализ с показателями их сверстников с сохраненным слухом. Проведенные педагогические наблюдения выявили особенности развития восприятия времени глухих детей младшего школьного возраста. В исследовании принимали участие 242 ребенка 7-10 лет, из них 128 глухих детей. Выявлено отставание вышеуказанных показателей глухих детей младшего школьного возраста по сравнению с их сверстниками с сохраненным слухом. Экспериментально проверена эффективность коррекционного воздействия специально подобранных подвижных игр и эстафет на развитие восприятия времени глухих детей младшего школьного возраста.