Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання, №9797е

Loading...
Thumbnail Image

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

UK: Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів. EN: Formation of students' system of theoretical knowledge and practical skills regarding sales promotion in the trade network; creation of competitive advantages of the store and individual trademarks; forming consumer loyalty to the store, increasing the number of loyal and new customers; improvement of the advertising and communication policy of the trade network; impact on consumer behavior.

Description

Методичні вказівки до проведення практичних та семінарських занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Організація торгівлі та комерційна логістика» освітнього ступеня «Бакалавр» всіх форм навчання / укл. А.В. Зеркаль. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка». 2024.- 34 с.

Keywords

Теоретичні основи мерчандайзингу, Практичні основи мерчандайзингу, Концепції мерчандайзингу, Theoretical foundations of merchandising, Practical basics of merchandising, Concepts of merchandising

Citation