Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача

Loading...
Thumbnail Image

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

UK: В статті надано визначення та зазначено основні компоненти поняття «товар класу люкс». Охарактеризовано параметри які визначають поведінку споживача у розрізі цінових та нецінових факторів. Розглянуто сучасні моделі поведінки споживача, які можуть бути застосовані для розробки більш цілеспрямованого маркетингового впливу на споживача ринку товарів розкоші. Виявлено та структуровані рушійні сили, які визначають споживчу поведінку на зазначеному ринку EN: The statistics define the main components of the concept of “luxury goods”. The parameters that determine the behavior of the employee in the context of price and non-price factors are characterized. Current models of consumer behavior are examined that can be used to develop a more targeted marketing influx into the consumer luxury goods market. The structured disruptive forces that lead to stable behavior in the designated market have been identified

Description

Павлішина Н.М. Маркетинг розкоші. Моделювання поведінки споживача / Н.М. Павлішина // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». – 2014. – № 2 (64). – С. 94-100.

Keywords

Маркетинг розкоші, Розкіш, Мотиви споживача, Consumer, Marketing luxury, Luxuries

Citation