Можливості інклюзивного розвитку регіону в контексті сучасної парадигми маркетингу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

UK: У статті досліджено сутність категорій «регіон», «економічне зростання», «інклюзивний розвиток» та умови їх розвитку. Проведено огляд розвитку парадигм маркетингу у періоді. Надано визначення парадигмі холістичного маркетингу та обгрунтовано приналежність відомих концепцій маркетингу до певної парадигми. Виявлено відповідність типів економічного розвитку етапам розвитку парадигм маркетингу. Обгрунтовано взаємозв’язок парадигм, концепцій маркетингу та типів економічного зростання. Виділено комплекс причин, що зумовлюють актуальність проблематики дослідження можливості інклюзивного розвитку регіону маркетинговим інструментарієм. Зроблено висновки, що в контексті парадигми холістичного маркетингу можливо реалізувати гармонійний тип інклюзивного розвитку. Ця можливість забезпечуєтся доцільним використанням інструментарію територіального маркетингу та має стати одним зі стратегічних завдань розвитку регіону EN: The article examines the essence of the categories "region", "economic growth", "inclusive development" and the conditions of their development. An overview of the development of marketing paradigms during the period was carried out. The holistic marketing paradigm is defined and the affiliation of known marketing concepts to a certain paradigm is substantiated. Correspondence of the types of economic development to the stages of development of marketing paradigms has been revealed. The relationship between paradigms, marketing concepts and types of economic growth is substantiated. A set of reasons has been identified that determine the relevance of the issue of research into the possibility of inclusive development of the region using marketing tools. It was concluded that in the context of the holistic marketing paradigm, it is possible to implement a harmonious type of inclusive development. This opportunity is provided by the appropriate use of territorial marketing tools and should become one of the strategic tasks of the region's development

Description

Павлішина Н.М. Можливості інклюзивного розвитку регіону в контексті сучасної парадигми маркетингу / Н.М. Павлішина, І.В. Кочнова // Приазовський економічний вісник. – 2019. – №3 (14). – С. 300-307. URL : http://pev.kpu.zp.ua/journals/2019/3_14_uk/52.pdf

Keywords

парадигма маркетингу, холістичний маркетинг, регіон, marketing paradigm, holistic marketing, region

Citation