Вибір режимів термічної обробки для підвищення міцності та пластичності магнієвого сплаву МЛ19.

Loading...
Thumbnail Image

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

UK: Досліджено магнієвий сплав МЛ19 для виготовлення деталей авіаційних двигунів, що працюють при температурах експлуатації 300 – 350 °С, проаналізовано умови роботи та навантаження. Розроблено технологію термічної обробки сплаву МЛ19 для підвищення характеристик міцності та пластичності порівняно зі стандартною технологією. Визначено можливі дефекти, що можуть виникнути у виливку та при проведенні операцій термічної обробки, а також можливі заходи по їх попередженню та усуненню. Проаналізовано небезпеки, що можуть виникнути при проведенні технологічних операцій термічної обробки виробів із магнієвого сплаву МЛ19. EN: The MЛ19 magnesium alloy for the manufacture of aircraft engine parts operating at operating temperatures of 300-350°С was studied, the working conditions and loads were analyzed. The technology of heat treatment of the MЛ19 alloy was developed to increase the strength and plasticity characteristics compared to the standard technology. Possible defects that may occur in casting and during heat treatment operations are identified, as well as possible measures for their prevention and elimination. The dangers that may arise during the technological operations of heat treatment of products made of magnesium alloy MЛ19 have been analyzed.

Description

Сергач Р.А. Вибір режимів термічної обробки для підвищення міцності та пластичності магнієвого сплаву МЛ19: бакалаврська робота / Р.А. Сергач. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024 – 54 c.

Keywords

magnesium, quenching, aging, магній, гартування, старіння

Citation