Дитячий маркетинг : причини становлення та етичні питання

Abstract

UK: У тезах висвітлено особливості дитячого маркетингу, причини його становлення, висвітлено інструменти дитячого маркетингу які добре зарекомендували у роботі із цільовою аудиторією та наведені принципи етичної поведінки при реалізації дитячого маркетингу. EN: The theses highlight the peculiarities of children's marketing, the reasons for its development, highlight the tools of children's marketing that have proven themselves in working with the target audience, and outline the principles of ethical behavior in the implementation of children's marketing.

Description

Павлішина Н.М., Успенський В.Р. Дитячий маркетинг : причини становлення та етичні питання. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 230 с.

Keywords

цільовий сегмент, діти – споживачі, дитячий маркетинг, target segment, children are consumers, children's marketing

Citation