Силабус навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»
Loading...
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract
UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем лекційних занять, види самостійної роботи за темами, рекомендовані навчально-методичні матеріали та літературні джерела, критерії оцінювання
EN: The purpose, tasks, general and professional competences, program learning outcomes, the structure of the educational discipline, a list of lecture topics, types of independent work on topics, recommended educational and methodological materials and literary sources, evaluation criteria are given.
Description
Силабус дисципліни «Міжнародний маркетинг» для підготовки здобувачів вищої освіти ОС «Магістр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг» / Укл.: В.В. Лифар. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 8 с.
Keywords
міжнародна діяльність, середовище міжнародного маркетингу, світовий ринок, international activity, environment of international marketing, world market