Програма навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»

Loading...
Thumbnail Image

Date

2024

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

UK: Вивчення студентами можливих каналів розподілу товарів (послуг): їх функцій, структури, тенденцій розвитку, рішень щодо управління, а також відпрацювання практичних навичок вирішення маркетингових завдань щодо розподілу продукції. EN: Students' study of possible channels for distributing goods (services): their functions, structure, development trends, management decisions, as well as practicing practical skills in solving marketing problems related to product distribution.

Description

Програма навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг» / Укл.: А.В. Зеркаль. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка, 2024. – 15 с.

Keywords

маркетингова політика розподілу, теоретичні основи маркетингової політики розподілу, управління в каналах розподілу, marketing distribution policy, theoretical foundations of marketing distribution policy, management in distribution channels

Citation