Методичні рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» денної форми навчання.
Loading...
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract
UK: Наведено рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Поведінка споживача»
EN: Recommendations are given for conducting seminars, practical classes and independent work on the discipline "Consumer Behavior"
Description
Методичні рекомендації до проведення семінарських, практичних занять та самостійної роботи з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг»), освітнього ступеня «Бакалавр» денної форми навчання / Укл. Н.М. Павлішина. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 26 с.
Keywords
споживач, поведінка споживача, маркетингові інструменти впливу, consumer, consumer behavior, marketing influence tools