Передумови та теоретичні основи моделювання білінгвального навчання математики майбутніх інженерів
Loading...
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Латвія Baltic Research Institute of Transformation Economic Area Problems Волинський національний ун-т ім Лесі Українки
Abstract
UK: В роботі розглядаються питання, пов’язані з необхідністю розробки моделі білінгвального навчання математики (предметів математичного циклу) майбутніх інженерів в умовах технічного університету. Виявлено соціально-педагогічні передумови, які визначають необхідність розробки цілісної концепції білінгвального навчання майбутніх фахівців інженерно-технічної сфери. Сформульовані теоретичні основи білінгвального навчання математики в технічному університеті.
EN: The work considers issues related to the need to develop a model of bilingual mathematics (subjects of the mathematical cycle) teaching/learning for future engineers in the conditions of a technical university. The socio-pedagogical prerequisites that determine the need to develop a holistic concept of bilingual training of future specialists in the engineering and technical sphere have been identified. Theoretical basis of bilingual teaching of mathematics at the technical university is formulated
Description
Сніжко Н.В. Передумови та теоретичні основи моделювання білінгвального навчання математики майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / Н.В.Сніжко // Strategic Directions for Developing Science and Education in Ukraine: scientific monograph. Ed. M. Filipovych. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2024. – Р. 196-223.
Keywords
білінгвальна освіта, модель білінгвального навчання, вища математика, bilingual education, model of bilingual teaching/learning, higher mathematics