Дослідження впливу рівня форсування на запас надійності деталей кривошипно-шатунного механізму бензинового 4-тактного двигуна для спортивного автомобіля
Loading...
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract
UK: На підставі уточненої, з урахуванням застосування зріджених вуглеводневих газів, фізико-математичної моделі робочого циклу ДВЗ другого рівня, розроблена методика визначення коефіцієнта витіснення повітря газовим паливом. Дана методика, дозволяє більш точно визначати циклове наповнення при використанні газових палив. Випробуваний алгоритм визначення оптимального кута випередження запалювання по положенню піку тиску щодо верхньої мертвої точки положення поршня.
EN: Based on the refined, taking into account the use of liquefied hydrocarbon gases, physical and mathematical second-level model of the working cycle of the internal combustion engine, a method for determining the air displacement coefficient by gas fuel has been developed. This method allows for more accurate determination of the cyclic filling when using gas fuels. An algorithm for determining the optimal ignition advance angle by the position of the pressure peak relative to the top dead center of the piston position has been tested.
Description
Бараннік О. В. Дослідження впливу рівня форсування на запас надійності деталей кривошипно-шатунного механізму бензинового 4-тактного двигуна для спортивного автомобіля : магістерська робота / О. В. Бараннік. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023 – 94 с.
Keywords
двигун внутрішнього згорання, запас міцності, теоретично необхідна кількість повітря, internal combustion engine, safety margin, theoretically required amount of air