Трансформація маркетингової стратегії торговельної компанії в умовах воєнного стану

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

UK: В роботі розглянуто особливості маркетингової стратегії торговельної компанії в умовах воєнного стану, показано роль цифрових інструментів та омніканальності у трансформації маркетингової стратегії торговельної компанії, проаналізовано діяльність найбільшого ритейлера в сегменті будівельних матеріалів України торговельної компанії «Епіцентр К», показано сильні та слабкі сторони, на основі чого запропоновано заходи трансформації маркетингової стратегії компанії в умовах воєнного стану. EN: The paper examines the features of the marketing strategy of a trading company under martial law, highlights the role of digital tools and omnichannel approaches in transforming the marketing strategy of a trading company, analyzes the activities of Ukraine's largest retailer in the construction materials segment, the trading company «Epicenter K» identifies its strengths and weaknesses, and proposes measures for transforming the company's marketing strategy under martial law conditions.

Description

Проценко О.П. Трансформація маркетингової стратегії торговельної компанії в умовах воєнного стану: магістерська робота спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг» / О.П. Проценко. – Запоріжжя: НУ «Запорізька Політехніка», 2024 – 101 c.

Citation