Удосконалення маркетингових комунікацій міжнародної компанії на основі цифрових технологій
Loading...
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract
UK: В роботі розглянуто теоретичні, методичні та практичні основи маркетингових комунікацій міжнародної компанії на основі цифрових технологій. Результати дослідження відображають актуальний стан маркетингових комунікацій на основі цифрових технологій, демонструючи їх ключову роль у формуванні іміджу міжнародної компанії Apple Inc. Проведений аналіз виявив ефективність використання компанією соціальних мереж, AI-інструментів, інтерактивного контенту та інших діджитал-стратегій, що забезпечують високу залученість аудиторії.
EN: The paper examines the theoretical, methodological and practical foundations of marketing communications of an international company based on digital technologies. The results of the study reflect the current state of marketing communications based on digital technologies, demonstrating their key role in shaping the image of the international company Apple Inc. The analysis revealed the effectiveness of the company's use of social networks, AI tools, interactive content and other digital strategies that ensure high audience engagement.
Description
Тоцький М.О. Удосконалення маркетингових комунікацій міжнародної компанії на основі цифрових технологій: магістерська робота спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг» / М.О Тоцький – Запоріжжя: НУ «Запорізька Політехніка», 2024 – 106 с.