Програмна реалізація CRM-системи для станції технічного обслуговування
Loading...
Files
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract
UK: Об’єкт дослідження – процес автоматизації управління заявками та клієнтами станції технічного обслуговування (СТО) за допомогою CRM-системи.
Розроблена CRM-система, яка дозволяє: реєструвати та авторизовувати користувачів, створювати сутності авто-сервісів, менеджерам керувати клієнтами (додавати, редагувати дані), працювати із заявками (створювати, змінювати статус, додавати послуги), вести список послуг та статусів заявок, гарантувати безпеку даних за допомогою токенів авторизації.
EN: The object of research is the process of automating the management of applications and customers of a service station using a CRM system.
A CRM system has been developed that allows you to: register and authorise users, create auto-service entities, manage clients (add, edit data), work with requests (create, change status, add services), maintain a list of services and statuses of requests, and ensure data security using authorisation tokens.
Description
Сур М.В Програмна реалізація CRM-системи для станції технічного обслуговування: бакалаврська робота / М.В. Сур – Запоріжжя: НУ Запорізька політехніка, 2025. – 101 с.