Програмна реалізація CRM-системи для станції технічного обслуговування

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

UK: Об’єкт дослідження – процес автоматизації управління заявками та клієнтами станції технічного обслуговування (СТО) за допомогою CRM-системи. Розроблена CRM-система, яка дозволяє: реєструвати та авторизовувати користувачів, створювати сутності авто-сервісів, менеджерам керувати клієнтами (додавати, редагувати дані), працювати із заявками (створювати, змінювати статус, додавати послуги), вести список послуг та статусів заявок, гарантувати безпеку даних за допомогою токенів авторизації. EN: The object of research is the process of automating the management of applications and customers of a service station using a CRM system. A CRM system has been developed that allows you to: register and authorise users, create auto-service entities, manage clients (add, edit data), work with requests (create, change status, add services), maintain a list of services and statuses of requests, and ensure data security using authorisation tokens.

Description

Сур М.В Програмна реалізація CRM-системи для станції технічного обслуговування: бакалаврська робота / М.В. Сур – Запоріжжя: НУ Запорізька політехніка, 2025. – 101 с.

Citation