Дослідження ефективності використання брендингу суб’єкта господарювання

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

Розглянуто теоретичні основи брендингу та його ефективності, проаналізовано стан та ефективність системи брендингу підприємства ТОВ «Кока-Кола Україна Лімітед», запропоновано шляхи вдосконалення брендингу та підвищення його ефективності ТОВ «Кока-Кола Україна Лімітед» The theoretical foundations of branding and its effectiveness are considered, the state and effectiveness of the branding system of the Coca-Cola Ukraine Limited LLC enterprise were analyzed and ways to improve branding and increase its effectiveness of Coca-Cola Ukraine Limited LLC are suggested

Description

Камишан І.С. Дослідження ефективності використання брендингу суб’єкта господарювання: бакалаврська робота / І.С. Камишан – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025. – 93 c.

Citation