Дослідження ефективності використання брендингу суб’єкта господарювання
Loading...
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет «Запорізька політехніка»
Abstract
Розглянуто теоретичні основи брендингу та його ефективності, проаналізовано стан та ефективність системи брендингу підприємства ТОВ «Кока-Кола Україна Лімітед», запропоновано шляхи вдосконалення брендингу та підвищення його ефективності ТОВ «Кока-Кола Україна Лімітед»
The theoretical foundations of branding and its effectiveness are considered, the state and effectiveness of the branding system of the Coca-Cola Ukraine Limited LLC enterprise were analyzed and ways to improve branding and increase its effectiveness of Coca-Cola Ukraine Limited LLC are suggested
Description
Камишан І.С. Дослідження ефективності використання брендингу суб’єкта господарювання: бакалаврська робота / І.С. Камишан – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025. – 93 c.