Краудфандинг як соціокомунікаційний ресурс брендування локальних проєктів територіальних громад України

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет «Запорізька політехніка»

Abstract

Description

Хітрова Т. В. Краудфандинг як соціокомунікаційний ресурс брендування локальних проєктів територіальних громад України / Т. В. Хітрова, О. С. Чорнобут // Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 14-15 травня 2024 р. / редкол. : В. Л. Погребна, Н. В. Островська, С. С. Щербина, В. О. Коваль та ін. [Електронний ресурс] Електронні дані. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – С. 239-241.

Citation